×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- ka27
- 9 липня 2018, 12:57
Добрий день. У мене виникла неприємна ситуація зі співробітницею вашого банку. Минулого тижня я прийшла у відділення за адресою: м. Кривий Ріг. вул. Петра Калнишевського 17. щоб внести плату за дитячий садок. Співробітниця банку відмовилась приймати платіж. мотивуючи це тим. що я не являюсь клієнтом банку. і тому маю придбати страховку. Підкажіть будь ласка. якими нормативними документами прописано те. що я повинна спершу придбати страховку. а вже потім внести платіж?!
Відповідь банку
9 липня 2018, 17:32
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Співробітниця відділення, звісно, мала прийняти у Вас платіж. Вона могла запропонувати оформлення страхового полісу, як додаткову зручну послугу, але не відмовляти у платежі при небажанні клієнта його придбати. Могли б Ви вказати в особисті повідомлення ім'я спвіробітниці? Також нагадуємо, що провести такий платіж можливо через Ощад 24/7 без комісії та не виходячи з дому.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |