×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Суть конфлікту викладена 06.07. 2018р. у книзі скарг відділення банку, яка була надана мені після другої вимоги (після першої – рекомендовано звернутись на гарячу лінію Ощадбанку).
Моє питання. Коли саме співробітники банку Мирончук А.О. і Семистрок І. М. планують вибачитись переді мною і моїм чоловіком за свою неприпустиму, хамську, не достойну співробітника банку поведінку?
Приносимо вибачення, за дії співробітників. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш номер телефону. В ситуації розберемося, та приймемо відповідні міри. Дякуємо!