Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
zubova4839
zubova4839
21 березня 2018, 4:33
На гарячій лінії Ощадбанку Олексій при зї*суванні питання, чому мені не зараховані кошти на рахунок в Ощадбанку кинув слухавку, не вислухавши до кінця,. Максим запропонував чекати два дні зарахування, Тетяна Сергієнко запропонувала чекати три дні, а потім наказала йти за офіційною довідкою до ПФ про перерахування, а з нею- до відділення Ощадбанкуі розбиратися, чому гроші не зараховані А хіба поавдомлення ПФУ недостатньо, треба, щоб людинк впала в чергах до цих органаів.Це може брехати, що кошти перерпаховані, картка банку в робочому стані, а мене, людину поважного віку, ганяють з кутка в куток Хіба не можно розібратися в Ощадбанку. Я так розумію, що гарячу лінію створено для полегшення в обслуговуванні. Та хіба це полегшення, коли навіть скаргу відмовлялася ТетянаСергієнко реєструвати, а Олексій просто кинув слухавку. Кому потрібна така служба, яка не допомагає, а створює штучні перепони в отриманні заробленої пенсїі
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2018, 12:23
Доброго дня! Відповідь надали у першому Вашому питанні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися