×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Lelka79
- 20 березня 2018, 9:35
- Чому клієнта залишили на 45 днів без коштів ,коли це не провина клієнта!, Кривий Ріг
Чому банк ігнорує моє питання? При перерахуванні коштів 13 березня 2018 з рахунку 2620… через ощад 24/7 на картковий рахунок 2625…, кошти не були зараховані.Операція не виконана. Кошти не з'явились на картковому рахунку 2625…, а також не повернулись на рахунок до запитання 2620… Звернулась до колл-центру і меня відповіли що кошти на рахунку 2620 ..і спробуйте провести знов цю операцію, а також сказали що я ці кошти просто не бачу через ощад 24/7(мотивуя тим що в ощаду 24/7 йде обновлення програми!), а також спробувати ще провести цю операцію пізніше… Зверталася не оноразово, але мені відповідали зачекати три дні і кошти повернуться. Через три дні сказали йти до відділення та написати заяву на повернення коштів .19 березня 2018 р заяву написала але витратила свій особистий час на те щоб оформити цю заяву, так як працівник не досідченний у цьому питанні.Цю заяву розглядатимуть 45 днів. Тільки не зрозуміло, чому 45 днів? Тут немає моєї провини, а банк мене лишив коштів на 45 днів!!! Прошу дати відповідь, чому таке ставлення до клієнтів банку. Після цього нікому не раджу користуватись веб-банкінгом!!!
Відповідь банку
20 березня 2018, 10:48
Відповідь під Вашим відгуком надано.