Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Anatolll
Anatolll
29 грудня 2017, 20:14
29 грудня в районному відділенні з чотирьох кас працювали лише дві. Коли я прийшов о 13.40 — каса для оплати комунальних платежів була зачинена на обід, друга каса працювала. О 14.00 ця каса закривається до 15.00 на обід, а людей відсилають до іншої каси яка мала почати працювати після обіду з 14.00 і під якою стояли люди в черзі. На моє запитання в касі що зачинялася і де я стояв у черзі — як я можу отримати гроші (бо не маю мобільного для банкомату) мене спрямували до каси що відчинялася з обіду і під якою стояли люди в черзі. Я пішов до тієї каси, люди почали сваритися і не хотіли пускати мене. Врешті решт касир повідомила, що працює з юридичними особами і почне працювати з чергою коли відпустить юридичних осіб. Тоді я звернувся до працівниці банку яка вже з пів-години стояла в залі і дивилася навкруги. На запитання — чому працює лише одна каса в останній робочий день року — я почув у відповідь, що одна людина хворіє, інша каса на обіді і лишилася одна каса, а останній робочий день буде завтра в суботу 30 грудня. На моє запитання — чому немає взаємозаміни і чому вона сама тоді не сідає в касі для обслуговування черги людей відповідь була така — йдіть ви сідайте в касі, а я не касирка. З тим я і пішов з банку — без грошей і зневажений…
Чи була в мене якась інша можливість отримати пенсію в тій ситуації — окрім як відстояти півтори години в черзі? І чи правильно поводилися працівниці банку в тій ситуації зі мною?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 лютого 2018, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за завдані незручності. Зі співробітниками вказаного відділення буде проведено роботу та проаналізовано можливість доповнення штату установи.

Коментарі - 1

+
0
Anatolll
Anatolll
2 січня 2018, 15:21
#
Це така вся ваша реакція? Ви вважаєте нормальною відповідь працівниці банку — «Йдіть працюйте в касі ви ...» і таку організацію роботи банку взагалі і напередодні Нового року зокрема? І що я пішов з банку без грошей 29 грудня — це теж нормально для вас?
Вам до відома — шановне (вибачте, не знаю ви він чи вона), райцентр України це вам не Київ, тут банкоматів немає на кожному кроці, до того ж в них часто відсутня готівка як це на початку грудня було. В банкоматі біля входу до цього відділення стояла черга з більше 10 людей — банкомат на вулиці. Я мав би простояти більше години і знімати по 200 гривень більше 10 разів під обурення черги за мною.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.7
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.7
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку