Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Larisa21
Larisa21
3 лютого 2022, 8:32
Добрий день я хотіла оплатити карткою Є Підтримка але вибиває Error можете пояснити
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:43
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації.
1720108255
1720108255
3 лютого 2022, 0:21
ПТВ, Шостка
При авторизации в Дія (через BankID) появляется сообщение:«Невдала спроба пі — дтвердження особи користувача».Еще через несколько попыток получаю такое :«Код помилки:400.Опис помилки: У Вас не заповнені обов язкові реквізити у картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутня. Зверніться до Вашого банку. Ну а в отделении Ощадбанка, после их проверки мне сказали, что все данные у них были введены правильно-»У нас все в порядке, звоните на горячую линию." Мои повторные попытки авторизоваться пока безуспешны.Прошу помочь.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:44
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Natalia020157
Natalia020157
1 лютого 2022, 19:39
Наталія
Доброго дня.
Оформила картку Е-підтримка, на неї зачислено 1000грн. І коли хотіла оплатити замовлення онлайн, виявилося, що смс з CVC-кодом було втрачено (видалено). При спробі відновити CVC-код в додатку «ощад 24/7» видає повідомлення «Невідома помилка». Я звернулася до відділення ощадбанку, де мені не змогли допомогти сказали звернутися на гарячу лінію. Я зателефонувала на гарячу лінію де мені теж нічим не змогли допомогти. Що мені робити, чи можна якось виправити цю помилку або отримати повторно смс з кодом?
Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 9:51
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
bikelbod
bikelbod
1 лютого 2022, 16:37
г. Киев
Добрый день! Правомерно ли снята комиссия 30 грн., если перевыпуск карты киевлянина я заказала в своем отделении банка, а выдали мне её в соседнем отделении, т.к. мое отделение закрылось на ремонт и уже готовая карта была передана для выдачи в соседнее отделение.?
.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 9:39
Доброго дня! Згідно до тарифів, видача картки у відділенні банку, де відкрито рахунок не тарифікується. У відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок, складає 30 грн.

Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
butskiy1984
butskiy1984
1 лютого 2022, 11:27
Андрей
Свои данные ФИО и номер телефона написал в личные сообщения ещё 26.01, но карту Е пiдтримка так и не смог оформить! Постоянно выдает неизвестную ошибку.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2022, 11:40
Доброго дня! Андрій Сергійович, ситуація в процесі вирішення. Перепрошуємо за незручності. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
bratr2001
bratr2001
31 січня 2022, 13:25
Галина
Добрый день!

11 ноября 2021 г. ПАТ Ощадбанк написал письмо № 100.16-08/964 в Пенсионный Фонд Украины, в котором уведомил, что я не получаю пенсию больше года. После этого Пенсионный фонд написал мне письмо, что собирается доставлять пенсию домой.

Я уже третий год не могу вернуться в Киев из-за коронавируса, пенсию получаю каждый месяц на свой счет в Ощадбанке, мне приходит смс о зачислении денег.

Вопросы:
1. Какое отделение Ощадбанка написало это лживое уведомление в Пенсионный фонд?
2. Как заставить Ощадбанк отозвать это письмо, так как я продолжаю получать пенсию на свой счет?
3. Когда Ощадбанк прекратит издеваться над пенсионерами Украины?

Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 14:32
Доброго дня!

Банк виконує вимоги ПКМУ №1596 (п.17), відповідно до якої зобов'язаний повідомити ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій по рахунку власником рахунку, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
YARETSKAYA
YARETSKAYA
31 січня 2022, 12:42
Здравствуйте
Пришла смс Za Vasym zvernennyam poslugu іnformuvannya po kartsi … vidkliucheno.
Что это значит?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 14:28
Доброго дня! Це повідомлення говорить про відключення послуги смс-інформування. Можливо, у картки закінчився термін дії. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки.
whitehawk92
whitehawk92
31 січня 2022, 10:36
Як розблокувати тимчасово заблоковані кошти? Мені потрібні були їх повернути ще 6 січня, а досі вони заблоковані. Що треба робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 14:26
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації по операції.
YuriPonomarenko
YuriPonomarenko
29 січня 2022, 17:25
Пономаренко Юрій Миколайович, Вінниця
Доброго дня. В березні місяці 2021 року звернувся до відділення Ощадбанку в м. Вінниця, вул. Янгеля, з приводу перевипуску ЕПП в зв'язку зі змінами, по сьогоднішній день питання не вирішено. Оператор відповідає немає пластику і коли буде невідомо. Це, як в державному банку немає пластику? (Можу принести цілу гору пластикових пляшок і завалити все відділення). Прошу допомогти вирішити це нескладне питання. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:51
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
380713375045
380713375045
29 січня 2022, 11:52
Здравствуйте! У меня заканчивается срок действия карточек в марте месяце 2022г. Получала я их в Новогродовке Донецкой области У меня пенсионная карта и социальная Можно мне обратиться на Горячую линию и перевыпустить и получить в Харькове т.к. в ближайшее время будем переезжать туда.Заранее спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:42
Доброго дня! Так, зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації.
49321611
49321611
29 січня 2022, 10:01
Владимир, Одесса
Банк отклонил платеж по карте е-пидтримка в онлайн аптеку. Почему?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:41
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки.
Serg18031965
Serg18031965
28 січня 2022, 19:30
Сергій
Чому в супереч постанови Пенсійного фонду України N26-1 від 03.11.2017 року погодженою з В.О. Голови Нацбанку України Ощадбанк відмовляє в виготовленні ЕПП електронного пенсійного посвідчення?
Таке посвідчення в мене є, але закінчується його термін.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:35
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
roff
roff
28 січня 2022, 17:31
Перевыпускали пенсионную карту. Карта уже готова и ждёт в отделении в Харьковской области. Я сейчас нахожусь у родственников в Херсоне. Пробуду здесь около месяца. Можно ли переправить карту на одно из отделений Херсона?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:37
Доброго дня! Змінити відділення доставки картки можливо лише в момент перевипуску. Таким чином, можна замовити перевипуск зі зміною точки доставки картки через контакт-центр за номером телефону 0800210800, проте він вже буде тарифікуватись. Картка виготовляється до 14 днів.
Julia1093
Юлія Мисик
28 січня 2022, 11:49
Юлія
Доброго дня) Дія була, видалила, встановила знову, заходжу через банк ід, вводжу номер картки, приходить смс, вводжу код, пише перевірку не пройдено, невдала спроба підтвердження користувача. Що робити? В чому можлива проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 16:19
Доброго дня! З боку банку технічні складнощі при авторизації в дії відсутні. Спробуйте, будь ласка, звернутися в службу підтримки додатку Дія.
Lena241013
Lena241013
27 січня 2022, 14:53
Добрый день. Подскажите пожалуйста, после 1 апреля 2022г, перевыпущенную карточку ВПЛ в какой срок можно будет получить пока их не уничтожат. И если карта будет уничтожена, то процедура получения новой
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 16:50
Доброго дня! Картки ВПО не знищуються до кінця карантину.

В цілому (не для клієнтів ВПО) після знищення картки потрібно замовити її знову. Для перевипуску можна звернутися до будь-якого відділення банку.
oksanabautina
Оксана Бардусова
27 січня 2022, 12:32
смт Новоэкономическое, Покровского района Донецкой обл
Подскажите пожалуйста, 25-го января через ПОРТМАНЕ на расчетный счет оплатила своей картой товар, а продавец говорит оплата не пришла. Я все чеки и квитанции отправила. Говорят, спросить у своего банка где деньги. Как доказать оплату? Сайт проверенный
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 16:47
Доброго дня! Квитанція і є підтвердженням платежу, що здійснено з картки. Як доказ відправки коштів ви можете також надати виписку з вашого рахунку, в якому буде зафіксовано цю операцію. Виписку можна сформувати у відділенні, Ощад 24/7 або чат-боті: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Vk131765
Vk131765
27 січня 2022, 11:23
Вікторія, Бахмач
Доброго дня! Я можу дізнатися чому у мене й досі не розблокована картка коли ін.ші банки розблокували ще 19 січня 22 року? Це моя з/п картка? А Ощад ще й досі цього не зробив
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 16:44
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації.
Mikhailo
Mikhailo
27 січня 2022, 1:29
Михаил
Доброй ночи. Зарегистрировался в… мобильном приложении Дії через… Ощадбанк, долго… регистрировался, но таки зарегистрировался. Про десктоп версию лучше промолчим вообще, туда каждый раз скидываю пароль чтоб зайти. Далее создавал карту епідтримка… долго создавалась, в итоге Дія таки нашла эту карту но их получилось в приложении Ощадбанка 3 штуки, одну из них, повторю, Дія вроде как признала а что с остальными делать?

Кстати, когда дочь регистрировалась через Монобанк никаких проблем не было, к тому же, епідтримка была зачислена сразу, но я, увы, связался с Ощадом так как других банков отделений нас в поселке нет, а на Ощаде и пенсия
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:45
Доброго дня! Інші картки згодом закриються автоматично.
Zhernovayam
Zhernovayam
26 січня 2022, 21:54
Я замовила карту е-підтримка, коли ії можна отримати?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:44
Доброго дня! Картка одразу ж випускається в додатку і ви можете переглянути її реквізити. Як це зробити описали ось тут:
https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/184913/

Випуск картки в пластиковому вигляді не планується.
lyala
Лариса Сухомлин
26 січня 2022, 13:58
Лариса, Киев
Добрый день, пыталась установить для мамы карту е -підтримки в ощад24, но ничего не получилось, появляется: «невідома помилка». Что делать?!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 15:46
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку