×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
В мене є пенсійна картка, а також пенсійна картка переселенця. На обидві карти є надходження.
Я не розумію, якщо моя пенсійна картка активна (я це бачу у веб-банкінгу) та діє до 2020 року, то чому вона заблокована? Що таке перевищено ліміт активності? Чому я не можу сплатиту за комунальні послуги та зняти свої гроші?
У серпні чи у вересні цього року мені перевипустили та обміняли цю картку в відділені на Харьківському шосе. Навіщо її перевипускати та давати до 2020 роки, коли її заблокували вже у листопаді?
Поясніть, що я зробив не так, щоб наступного разу не повторювати своїх помилок.
Дуже чекаю на відповідь.
Я не хочу дзвонити до кол-центру, бо в них одна відповідь «Ваша карта заблокована, звертайтесь до відділення».
Інформацію необхідно перевіряти предметно. Тому радимо все ж таки або зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800 та перевірити або звернутися до обслуговуючого відділення. Дякуємо.