×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
15.11.17 я сплачувала комунальні послуги через термінал Ощадбанку готівкою. Решта коштів, а саме 9 грн., мали піти на мобільний за номером (098)604-54-72. Проте кошти не надійшли. Звернувшись до відділення, вони сказали, що не мають технічної можливості перевірити, де знаходяться дані кошти (в квитанції написано: абонент… пополнен). Зателефонувавши на гарячу лінію — сказали те саме, оскільки я платила готівкою. Я не являюсь клієнтом банку. Питання таке: невже, щоб подивитись, якою дорогою йдуть ці 9 грн. до мого мобільного, мені потрібно з усіма документами звертатись до відділення, писати заяву, заяву відправлять в обласне управління і після розгляду мені або повернуть кошти на мобільний або особисто (для чого буде потрібно відкривати карточку)?
Вважаю, що дана бюрократична система в такому дрібному питанні, являється недоречною у 21 столітті, і забирає час у всіх співробітників банку по ланцюгу, яким буде йти моя заява.
дата поповненя: 15.11.17 о 12:53:47, термінал К1800053, номер телефуну — вказаний вище. Хочу просто, щоб кошти знайшли дорогу до мого мобільного)))