×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
- +
- 0
- Маша Филоненко
- 21 листопада 2017, 19:29
- #
Тобто, як я зрозуміла, у відділенні банку мені дали невірну рекомендацію. Якщо я завтра прийду в банк мені скажуть чекати ще три дні, або взагалі пошлють, бо час втрачено… На що я можу спиратись, вимагаючи зразок написання заяви? Чому не було перевірено справність банкомату? Люди ж далі їм користувались. Звісно не у кожного були документи, щоб одразу звернутись. Куди я можу поскаржитись на їх роботу?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 22 листопада 2017, 9:39
- #
Доброго дня!
У разі виникнення спірних питань у відділенні банку, рекомендуємо негайно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800. Додатково, до візиту у відділення, ви можете перевірити інформацію по операції, яку ви проводили. В контакт-центрі також можливо залишити скаргу, при необхідності.
У разі виникнення спірних питань у відділенні банку, рекомендуємо негайно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800 210 800. Додатково, до візиту у відділення, ви можете перевірити інформацію по операції, яку ви проводили. В контакт-центрі також можливо залишити скаргу, при необхідності.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
В данному випадку необхідно написати заяву на спірну транзакцію у відділенні банку.