Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Valensia2007
Valensia2007
19 жовтня 2017, 13:49
Татьяна, Вараш
Доброго дня. 08.09.17 року знімала готівку з банкомату смс повідомлення прийшло, а готівку банкомат не видав. З даним питанням звернулась на гарячу лінію де сказали йти у відділення і писати заяву. Заяву про дану ситуацію написала у відділенні філії Рівненського обласного управління АТ «Ощадбанк». Станом на сьогодні гроші не повернуто і конкретно нічого сказати не можуть. Спочатку заява мала розглядатися 10 робочих днів, потім уже кажуть чекати 40 днів.Як таке може бути??? це не кредитні кошти, а моя зароблена заробітна плата, коли я користуюся коштами банку з мене беруть відсоток, а тут 40 днів і ніякого розяснення не надають. Коли будуть повернуті кошти??
Ощадбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2017, 14:26
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності. Стандартний термін розгляду заяв на спірну транзакцію складає 45 днів. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, та адресу відділення, де склалася дана ситуація. Ми перевіримо інформацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися