Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Dinel
Dinel
18 жовтня 2017, 13:59
Кам'янець-Подільський
Доброго дня. 30 вересня 2017р. в м.Кам'янець-Подільський по вул. Данила Галицького намагалася зняти готівку. Банкомат завис, перезагрузився, гроші з карточки списав, а кошти не видав. При цьому всьому дійстві були присутні працівник та охоронець відділення. Через хвилин 15 працівник відділення сказава написати заяву і сказали чекати поки «вскриють» банкомат. Написала.Через тиждень взнала, що в банкоматі виявили надлишок, але потрібно чекати. 13 жовтня працівники відділення повідомили, що чекають від ІТ-відділу інформацію чому саме збій в банкоматі. Це суто Ваші внутрішні питання. Віддайте мені кошти і вирішуйте свої питання. Чому я маю чекати чогось, якщо виявили надлишок, погоджуються що це не моя помилка. Чому?????
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2017, 14:56
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися