×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Dinel
- 18 жовтня 2017, 13:59
- Кам'янець-Подільський
Доброго дня. 30 вересня 2017р. в м.Кам'янець-Подільський по вул. Данила Галицького намагалася зняти готівку. Банкомат завис, перезагрузився, гроші з карточки списав, а кошти не видав. При цьому всьому дійстві були присутні працівник та охоронець відділення. Через хвилин 15 працівник відділення сказава написати заяву і сказали чекати поки «вскриють» банкомат. Написала.Через тиждень взнала, що в банкоматі виявили надлишок, але потрібно чекати. 13 жовтня працівники відділення повідомили, що чекають від ІТ-відділу інформацію чому саме збій в банкоматі. Це суто Ваші внутрішні питання. Віддайте мені кошти і вирішуйте свої питання. Чому я маю чекати чогось, якщо виявили надлишок, погоджуються що це не моя помилка. Чому?????
Відповідь банку
18 жовтня 2017, 14:56
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.45 | 44.55 |
PLN | 9.8 | 10.5 |
USD | 42.15 | 42.8 |
Всі курси банку |