Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
1. TouchId заранее не был подключен для подтверждения оплаты, соответственно никакую операцию провести без смс невозможно!
2. На сайте банка перевести и сгенерировать пароль вообще невозможно тоже, но на сервисе Ipay есть такая возможность. Но…
а) платеж не проходит, если использовать карту переселенца с доступным CVV, так как она фактически просрочена, и продление ее на уровне банка до августа не воспринимается системой
б) перевод активной пенсионной картой, которая с фото, также невозможно сделать тк на ней отсутствует CVV, а получить его можно только через СМС, что нереально!
Получается абсурд полный: в банк не дозвонится, в чате ТГ или на сайте авторизацию не пройти тк нужен телефон, здесь люди получают какие-то бессмысленные отписки от банка, но никто даже пальцем не пошевелил дабы исправить эту ситуацию.
А в стране война! Деньги у меня, как пенсионера только эти, а вы продолжаете игнорировать просьбы людей, которым уже не за что жить сейчас и улучшений не видно!!!
Измените авторизацию в чатах на карту владельца и добавьте функцию получения паролей для операций через фото документов и владельца с картой. Или хотя бы дайте в чате возможность получить CVV для пенсионной.
Или отмените эти смс вообще, как в других банках, которые не имеют с этим никаких проблем!
Но делайте что-то, а не сидите на месте, с каждым днём это будет все большей проблемой, а вы 2 недели отписываетесь своими правилами. У нас ВОЙНА, время, когда нужны быстрые решения, я две недели молчала, а пенсию получаю 2 числа.
Я и все, кто оказался в такой ситуации ждём от вас помощи и быстрого ответа!
Слава Украине!
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу або touch ID.
Коментарі (1)
Тоді ось інструкція для переказу:
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Написати коментар
Снять пенсию невозможно из-за боевых действий
Через приложение ощад, чтоб перевести деньги, не получается как быть?
Коментарі (1)
Написати коментар
Спасибо.
Якщо потрібно пояснити детальніше якийсь із цих способів — напишіть нам в приватні повідомлення, або тут.
Написати коментар
Написати коментар
Заздалегідь дякую!
Без активної картки керувати коштами дистанційно відсутня можливість. Картку може отримати також довірена особа.
Написати коментар
Ось тут більше розповіли про умови користування карткою за кордоном:
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/186414/
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Как подтвердить перевод без смс(нет сети водафон)?
Вход в приложение с TouchID. Но не включено «подтверждение перевода». Для подтверждения требует смс.
Как быть?
Либо дайте возможность делать перевод с карты Простiр с генерацией пароля одноразового через приложение, либо включите возможность подтверждать платежи TouchID у кого он уже включён для входа
В банкоматі потрібно обрати «Ощад 24/7» — «Список одноразових паролей» і вам буде видано чек з паролями. Далі в Ощад 24/7 на етапі підтвердження операції потрібно буде обрати «Пароль з банкоматного чеку» і ввести відповідний пароль.
Коментарі (1)
Щодо витраченої картки, її можна заблокувати через контакт-центр. Там же і повідомлять всі деталі щодо перевипуску картки. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки). Важливо також розуміти, що після перевипуску картку може отримати власник рахунку або довірена особа за довіреністю.
Написати коментар
Коментарі (2)
Якщо ви плануєте користуватись карткою Ощадбанку за кордоном, потрібно повідомити інформацію про ваш виїзд через контакт-центр або чат-бот.
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
При розрахунку карткою за кордоном в іноземній валюті комісія за конвертацію валюти складає 1%.
Зняття готівки в банкоматі іноземного банку — 1,5% + 35 грн.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
У меня есть карта социальная.получаю переселенческие выплаты в течении 3х лет. Ни разу ничего не снимала на банкомате. Кроме того иногда зачисляла на карту свою стипендию.бабушки на праздники перечисляли деньги. Иногда списывала деньги бн путем. Сегодня обнаружила что больше чем 1000грн в день снять не могу
Позвонила на гор линию. Лимиты сняли. Но все равно больше 1000 в день снять не возможно. На карте собралась за 3 года приличная сумма.подскажите. смогу ли я в кассе банка с паспортом снять всю сумму? Или так и будут ограниченя по 1000 в день?
Коментарі (1)
Есть доступ к Приложению.
1. Нужно сделать перевод на карту ПриватБанка
2. Открыть цифровую карту виза/мастеркард
В приложение запрашивает код из смс, который не может придти(нет мобильной сети)
Как эти вопросы можно решить?
В приложение вход осуществляется через Touch ID.
Якщо не вдасться налаштувати підтвердження операцій за допомогою Touch ID без смс, є альтернатива як підтвердити переказ із картки на картку за допомогою одноразового паролю, що генерується в додатку.
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Коментарі (1)
Эвакуировали бабушку 80 лет в Беларусь. Пишет, пенсионная карта заблокирована с 4 марта. Пенсия, видимо, не перечислена тоже. Что теперь делать, подскажите?
Для перевірки ситуації з карткою необхідно зателефонувати до контакт-центру.
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Написати коментар
https://www.oschadbank.ua/card/my-card
(обрати значок у вигляді повідомлення, потім — слухавки).
Написати коментар