Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MURCHIKSM
MURCHIKSM
11 серпня 2017, 16:00
Сергій, Київ
5 липня 2017 року при спробі покласти 500 грн.на рахунок картки киянина через термінал в філії ощадбанку по вул. Симеренка 17 а, термінал кошти прийняв але надав інформацію про те що дана картка не дійсна та не обслуговується і не надав ніякого фінансового документу. При зверненні до працівників філії для отримання інформації по даному випадку, крім пропозиції написати заяву про випадок і повернення коштів, зрозумілої відповіді не отримав. 5 липня 2017 року мною було написано заяву та передано працівникам філії.
11 серпня 2017 року при повторному зверненні до філії ощадбанку про повернення грошей працівники відповіли, що вони нічого не знають і де моя заява не відомо.
Прошу вирішити це питання та повернути кошти.
З повагою Сергій.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 серпня 2017, 9:40
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ та контактний номер телефону, повну адресу відділення, в якому Ви обслуговувалися. Ми з'ясуємо ситуацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися