Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
smisasha50
smisasha50
10 серпня 2017, 22:39
Мій батко має статус ВПО. Переїхав до Києва у листопаді 2016 з Івано-Франківська. Переоформив довідку переселенця в УПСЗН Печерського району, переів пенсію — все вчасно. Проблеми лише з Ощадбанком, де йому за онією заявою помилково відкрили два рахунка і оформили дві картки, сказавши при цьому, що на яку карту будуть надходити кошти, тією і слід користуватись. Пройшовши ідентифікацію за однією, робочою, картокою, по іншій його визнали фіктивним ВПО і передали дані до УПСЗН. В переданих даних не йшлося про номер рахунку, зазначили лише ПІБ. Тоді, на щастя, все владналось. У травні 2017 батько звернувся до відділення 10026/0194 на вул. Омельяновича-Павленка, 19 з особистою заявою для закриття зайвого рахунку, сдав картку, та отримав довідку про закриття рахунку. Здавалось питання вирішено. Але це тільки здавалось… На тижні приходить смс-повідомлення, що рахунок, який має бути вже давно закритим, заблоковано. Зателефонувавши до сервісного центру, з'ясував, що рахунок і досі відкритий. Звернувшись знову до вищезазначеного відділення, отримав замість допомоги купу ображень, мовляв у тебе старий не всі вдома, іди не заважай працювати. Чи хіба так можна поводитись? Тим більше, що коли подивились ретельніше, сказали, що вони ні при чому, це програма спрацювала не коректно. Тепер питання, яким чином можна все це виправити, бо рахунок залишається відкритим? Чи можна батькові записатись на прийом до ГУ на Володимирській, 27 чи ще куди, бажано на суботу, бо стояти в чергах вже немає сил? Тим більше, що зайвий рахунок відкрив банк помилково. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2017, 10:11
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка в особисті повідомлення, контактний номер телефону та ПІБ батька.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися