×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- OschadbankUA
- 8 серпня 2017, 14:32
- #
Добрый день!
Голосовое меню, при звонке в контакт-центр, создано таким образом, что бы Вы могли сразу связаться с оператором по тому вопросу, который Вас интересует. Если по какой-либо причине, у Вас нету возможности нажимать кнопки, или Вы не выбрали тематику обращения, программа Вас автоматически соединит с оператором.
Голосовое меню, при звонке в контакт-центр, создано таким образом, что бы Вы могли сразу связаться с оператором по тому вопросу, который Вас интересует. Если по какой-либо причине, у Вас нету возможности нажимать кнопки, или Вы не выбрали тематику обращения, программа Вас автоматически соединит с оператором.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Голосовое меню, при звонке в контакт-центр, создано таким образом, что бы Вы могли сразу связаться с оператором по тому вопросу, который Вас интересует. Если по какой-либо причине, у Вас нету возможности нажимать кнопки, или Вы не выбрали тематику обращения, программа Вас автоматически соединит с оператором.