×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
25.07.2017 я не змогла розрахуватись карткою АТ «Ощадбанк» у магазині, термінал зазначав «помилка читання», також і у банкоматі банку не можливо було провести операції. Зателефонувавши на гарячу лінію банку і розповівши ситуацію, Ваш фахівець пояснив, що можливо картка розмагнічена і мені було запропоновано заказати нову картку, при отриманні якої я повинна буду сплатити 40,0 грн. Дізнавшись про те, що ця картка буде одразу заблокована, я звернулсь до мого відділення № 80 у м. Харкові щодо отримання коштів з мого рахунку, який відкрито на умовах тарифного пакету «Зарплатний», який передбачає зняття коштів без комісії. Працівники відділення сказали, що кошти можливо зняти тільки по заяві з комісією в 1% у зв'язку з тим, що видача коштів буде проводитись без картки, тому що вона не працює. До відома: картку я отримала 04.04.2017, користувалась і зберігала її належним чином ( в гаманці в окремому відділенні). Будь-яких механічних пошкоджень картка не має. Питання: на підставі чого я маю сплачувати банку комісію за зняття зарплатних коштів принаявності картки і паспорту та 40,0 грн за заміну картки, яка стала непридатною з не моєї вини і яка гарантія банку, що нова картка через три місяці буде придатною? Чи може у банку така політика: з клієнтів кожні три місяці по 40,0 грн знімати? Чому з картками інших банків такі випадки не трапляються, а у Вашому банку це система. Наперед вдячна за відповідь.