Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
89625122
Сергей Г
7 липня 2017, 10:11
Сергей, Киев
Доброго ранку!
Я, є клієнтом Вашого банку, а саме користуюся платіжними картками. 15.05.2017 стався не приємний для мене інцидент, я проводив поповнення карткового рахунку у національній валюті через автомат для прийому готівки, який знаходиться на відділенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Срібнокільська 3-Г (ТРЦ «In silver»), після внесення готівкових коштів автомат повернув мені картку та на екрані повідомив про збій операції, та не видав чек. Після цього я звернувся до керуючої відділення для роз’яснення мені подальших дії, вона запропонувала написати заяву (яка зареєстрована за номером 432880) по ситуації яка склалася та повідомила, що максимальний термін для повернення коштів по спірних транзакціях складає 45 календарних днів. Термін вже давно минув, але ніхто (не співробітники контакт-центру ні співробітникики відділення, у тому числі керуюча...) мені так і не надав будь-якого зворотнього зв'язку про строки повернення мені коштів.
Прошу надати чітку відповідь про строки повернення мені коштів які не було зараховано на мій картковий рахунок у національній валюті із чітким посиланням на чинні нормативно-правові акти якими Ви будете керуватися у відповіді.

Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2017, 10:27
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ та контактний номер телефону

Коментарі - 4

+
0
rezident
rezident
7 липня 2017, 11:41
#
Судя по всему в отделениях даже не регистрируют подобные заявления и написанный на нем номер мало чего означает. Видимо в отделении давно уже забыли, что вы обращались. Сам с подобной проблемой хожу в Ощад как на работу… Кстати — заявление после оформления вам сразу отдали?
+
0
 Сергей Г
Сергей Г
7 липня 2017, 11:45
#
Да, отдали, его копию, конечно же.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
7 липня 2017, 12:15
#
Ваше обращение передано в работу
+
0
rezident
rezident
7 липня 2017, 12:47
#
Тогда в этом плане мне повезло меньше. Мне почему-то сразу оригинал вернули…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися