Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tasix
tasix
6 липня 2017, 13:42
Київ
Доброго дня!
В мене не стільки питання, скільки скарга!
Зайшовши у вівторок 04.07.2017р у відділення ТВБВ№ 10026/091, яке знаходиться за адресою вулиця Героїв- Севастополя 33, о 17-42, касиром було сказано що ми працюємо до 18.00. В черзі було лише два чоловіки, інше вікно платежі не приймало. Нам відразу дали зрозуміти що у нас квитанцію на сплату не приймуть, бо до 18,00 вони не встигнуть. На прохання покликати адміністратора, було сказано що у нього, відпустка. Хотіли залишити свої побажання по відношенню до клієнтів, але як виявилось, в Ваших дільницях відсутні книги скарг та пропозицій, я вже нічого не кажу, що там взагалі відсутні вогнегасники.
І касир дійсно дотримав так що ми не сплатили квитанцію того дня.
Наступного дня я вирішила підти в інше ваше відділення, за адресою вулиця Героїв- Севастополя 10В. Прийшовши до відділення о 08.50. та дивлячись на графік роботи, відділення так і не відкрилось о 09.10 довелося телефонувати Вам і цікавитися чому не працює відділення. Відповідь Ви працюєте з 10,00-19,00. Але хочу зауважити, жодного оголошення немає що в цьому відділенні змінився графік роботи.
Нажаль але за ці два дні я переконалась, що Відділення ОЩАДБАНКІВ залишились десь в минулому. Вас зовсім не цікавлять ВАШІ клієнти. Треба тактовніше відноситись до них.
Підсумовуючи можу сказати це був останніх мій похід до ваших відділень.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2017, 14:00
Доброго дня! Приносимо вибачення за некоректне ставлення наших співробітників. Нами, обов'язково, буде проведено додаткове навчання спеціалістів по якості обслуговування клієнтів

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися