Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
32973997
Pavel Pavlenko
4 липня 2017, 14:36
Когда можно получить ответ на запрос от 02.03.2017 и повторно от 16.03.2017 и 20.03.2017 в Контакт-центр Ощадбанка о спорной транзакции?
Пока имею только Автовідповідь от 19 апреля 2017, 13:11:50 о том, что звернення прийняте в роботу та буде розглянуте найближчим часом.”

Кратко суть дела. В 12.53 02.03.2017 при пополнении на 5 грн. картой ОБ моб.тлф (095) 200…97 на сайте mts.ua/ru/online-services/payment через сервис LIQPAY произошёл сбой (ID платёжа 359169322–Неуспешный). В 12.57 02.03.2017 Ощад24 деньги с карты списал, но за пополнение чужого тлф (050) 200…97 с другим кодом того же оператора.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 липня 2017, 14:59
Добрый день! Заявление на спорную транзакцию оформляется в отделении банка, в котором открыт счет

Коментарі - 1

+
0
Pavel Pavlenko
Pavel Pavlenko
5 липня 2017, 9:15
#
Интересует ответ на первую часть моего поста.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися