×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- Olexandra Fedorova
- 20 червня 2017, 20:26
- Olexandra, Івано-Франківськ
Доброго дня, у травні 2017 закінчився термін дії моєї картки. У телефонному режимі мені було запропоновано вашим банком виготовити нову картку, я замовила цю послугу, прийшло смс із підтвердженням. На початку червня я звернулася у відділення, відповіли, що картка згенерована, 20 червня я знову пішла у відділення, картки немає. На гарячій лінії спеціаліст відповів, що неможливо перезамовити картку із збереженням номеру і пін-коду і треба знову іти у відділення (третій раз!). Чому під час моїх двох візитів до відділення жоден працівник не зміг вирішити елементарного питання з перевипуску картки? Кожного разу потрібно було відсидіти в черзі, скоординуйте роботу працівників регіональних відділень і головного офісу.
Відповідь банку
21 червня 2017, 9:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Уточніть, будь ласка, Ваші повні ПІБ, контактний номер телефону, та відділення, в яке звертались
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||