×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Olexandra Fedorova
- 20 червня 2017, 20:26
- Olexandra, Івано-Франківськ
Доброго дня, у травні 2017 закінчився термін дії моєї картки. У телефонному режимі мені було запропоновано вашим банком виготовити нову картку, я замовила цю послугу, прийшло смс із підтвердженням. На початку червня я звернулася у відділення, відповіли, що картка згенерована, 20 червня я знову пішла у відділення, картки немає. На гарячій лінії спеціаліст відповів, що неможливо перезамовити картку із збереженням номеру і пін-коду і треба знову іти у відділення (третій раз!). Чому під час моїх двох візитів до відділення жоден працівник не зміг вирішити елементарного питання з перевипуску картки? Кожного разу потрібно було відсидіти в черзі, скоординуйте роботу працівників регіональних відділень і головного офісу.
Відповідь банку
21 червня 2017, 9:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Уточніть, будь ласка, Ваші повні ПІБ, контактний номер телефону, та відділення, в яке звертались
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
- +
- 0
- Светлана Забазнова
- 23 червня 2017, 18:07
- #
Добрый день!!! Моя мама обратилась В отделение Ощадбанка для замены карточки«Киянина», до этого у нее была карточка банка Крещатик, отделение №10026\041 г.Киев, ул.Радужная 13. Заключила договор (заява про приєднання №2493957\280916 від 28.09.2016 на імя Науменко Надія Іванівна). Сегодня 23.06.2017 с дня заключения договора скоро пройдет год, карточку банк не выдает объяснить почему не может, ходит мама 1 раз в месяц и ей предлагают прийти позже. Сначала была версия, что в собесе другие паспортные данные, но как это возможно мама получает 20 лет пенсию, сходили в собес паспортные данные правильные!!! Скажите, когда закончиться это издевательство над пенсионером!!! Куда обращаться, чтобы решить где наша карточка и почему ее не выдают!!! Огромное спасибо, очень надеюсь на коммпетентность Минфина, который сне зайдет до решения проблемы и окажет помощь простому пенсионеру.
- +
- 0
- OschadbankUA
- 27 червня 2017, 14:02
- #
Добрый день! Пожалуйста, уточните, ФИО и контактный номер телефона. Мы выясним ситуацию
- +
- 0
- Светлана Забазнова
- 23 червня 2017, 18:17
- #
Контактный номер 0672447391 Светлана
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися