Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Grigorenkot
Grigorenkot
22 березня 2022, 12:58
Чи можна зайти та перекинути кошти з ощад24 через інтернет, якщо немає зв'язку і не приходить пароль для входу?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 15:17
Всі сайти банку потребують підтвердження через фінансовий номер телефону для здійснення переказу. Можливо є сайти, на яких таке підтвердження відсутнє, але дуже просимо ретельно перевіряти їх надійність.
EGOROVA1953
Галина Егорова
22 березня 2022, 12:11
Галина Егорова
В настоящее время нахожусь в Эстонии как военный беженец с Украины. Как сообщить в банк о отмене пролонгации депозита.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 12:39
Якщо це онлайн-депозит, скасувати автопролонгацію можна через Ощад 24/7. Якщо ні, то лише у відділенні банку.
BRUTTO122
BRUTTO122
22 березня 2022, 11:32
Вячеслав, Харьков
Здравствуйте! 24 февраля должны были забрать пенсионную карту Ощадбанк из отделения, но началась война.
Возможно ли в городе Харьков получить пенсионную карту сейчас?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 11:55
Доброго дня. Картку можливо отримати саме у відділенні банку, куди її було доставлено. Можна перевірити, чи працює це відділення тут:

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ

Взагалі картки, у яких закінчився термін дії, продовжено банком автоматично. Спробуйте, будь ласка, скористатися карткою.
Dish
Dish
22 березня 2022, 0:50
Здравствуйте! Код окончания депозита 21.03.2022. Пролонгации отключена была ещё в феврале этого года. Указаны реквизиты моей же карты( активной) куда должны быть зачислены деньги после окончания депозита. Почему они ещё не перечислены?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:57
Доброго дня. Кошти перераховуються на картковий рахунок наступного робочого дня після завершення терміну дії договору. Тобто сьогодні протягом дня має бути зарахування.
AlenaYasenko
AlenaYasenko
21 березня 2022, 21:10
Пачему я не могу перевести деньги с карты на карту, пишет превышен лимит, даже 40гр.не могу.хотя лимит снят.на ощад 24/7. У нас связи нет, позвонить на горячую линию не можем. Как быть? что это за лимит?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:55
Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Radchenko31a
Елена Андреева
21 березня 2022, 20:37
Елена
Добрый вечер! Можно ли получать код подтверждения для входа в приложение ощад24/7, не по смс, а в телеграм либо на електронную пошту? Так как у нас нету мобильной связи.За ранее спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:48
Доброго дня. Якщо раніше не було налаштовано touch/face ID або код доступу, увійти в додаток можна лише за підтвердженням через фінансовий номер телефону.
18466994
18466994
21 березня 2022, 20:02
Добрый вечер! На мой запрос о продлении срока действия старой карточки получил ответ что срок продлён. На деле — карта не работает — проверял разными способами
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:47
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800, щоб перевірити ситуацію по карті.
lina0224
lina0224
21 березня 2022, 19:57
здравствуйте, можно ли получат код подтверждения об оплате не через смс а на вайбер или электронную почту? т.к. мобильной связи нет вообще
vikmih62
Vikmih 62
21 березня 2022, 18:31
Виктор, Луганск
Добрый день! В новом приложении Ощад хочу изменить лимит на день, но появляется — помилка в роботі сервера. Как это можно исправить. Связи нет. СМС не приходят.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:46
Доброго дня! Спробуйте, будь ласка, активувати VPN.
pojidaewa85
pojidaewa85
21 березня 2022, 18:21
С карты каждый день снимается сумма в долларах. Куда она перечисляется не понятное. Подскажите куда обратиться?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:46
Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.

Заходи безпеки в такому випадку — блокування картки, або встановлення лімітів на оплату в мережі Інтернет (через Ощад 24/7 або наш чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat )
mikplot
mikplot
21 березня 2022, 17:36
Михаил
Здравствуйте. Не могу провести платеж на свободные реквизиты, приходит ответ, что невозможно выполнить перевод. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 18:15
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
18466994
18466994
21 березня 2022, 16:46
Добрый день! Я пенсионер, нахожусь за границей после операции на сердце, у меня закончился термин карточки, новая уже готова и находится в отделении в Киеве. Что делать — мне необходимо покупать еду, лекарства а поехать за карточкой в Киев сейчас невозможно. Можно ли продлить срок действия предыдущей?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 18:14
Доброго дня. Картки продовжено автоматично. Спробуйте, будь ласка, скористатися карткою.
MilkaTonoyan
Людмила Тоноян
21 березня 2022, 16:05
Людмила
Здравствуйте!)
Скажите пожалуйста, у меня такая проблема в связи с военным положением нет связи, поэтому не могу произвести оплату с приложения Ощад24/7
Скажите пожалуйста, можно ли другим способом, это сделать??? Можно ли сделать подтверждение не на номер телефона, а на Вайбер? Помогите пожалуйста, это очень важно 🙏🙏🙏
Я живу в Луганской области Марковского р-на Проулок Садовый 1-в
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 18:14
Доброго дня. Якщо ви можете увійти в додаток, кошти можна переказати наступним способом (без смс):

https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
MilkaTonoyan
Людмила Тоноян
21 березня 2022, 15:59
Людмила
Здравствуйте!)
Скажите пожалуйста, у меня такая проблема в связи с военным положением нет связи, поэтому не могу произвести оплату с приложения Ощад24/7
Скажите пожалуйста, можно ли другим способом, это сделать???
Svet113
Svet113
21 березня 2022, 15:55
Мобильный ощад24 открывается по отпечатку пальца. Платежку подтверждаю отпечатком тоже. Приходит смс на вайбер (связи нет) вы не можете выполнить операцию. Как разблокировать при отсутствии связи?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 17:17
Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Ivanova1968
Ivanova1968
21 березня 2022, 15:00
Елена
Здравствуйте, живу на неподконтрольной Украине территории. Не получила сообщение ни на вайбер, ни на МТС о начислении пенсии в марте. Может ли быть такое, что пенсия на счет поступила, но СМС не дошли из-за боевых действий?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 15:51
Доброго дня. Так, є ймовірність, що вам не надійшло смс-повідомлення. Перевірити баланс можна через чат-бот, Ощад 24/7 або контакт-центр за номером 0800210800.
sah4324
sah4324
21 березня 2022, 13:56
Помогите пожалуйста, с приложения ощад невозможны провести операции пополнения мобильной связи, невозможный перевод с карты на карту пишет ошибка сервера попробуйте еще раз, и так постоянно.связи нету.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 15:49
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Stepan52
Stepan52
21 березня 2022, 11:58
Не могу зарегистрировать в приложении ощад24/7, не приходит смс подтверждение на телефон, пробывала не один раз. Прийти в банк нет возможности
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 13:47
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
nataz2017
nataz2017
21 березня 2022, 10:48
Наталія
Доброго дня.
на данний момент існує проблема при встановленні\скиданні паролю для входу в додаток\сайт висвітлює наступну помилку «Service disabled for client», а в додатку «невідома помилка». інтерент і мобільний зв’язок присутній.

в чому полягає проблема? як відновити пароль і увійти в особистий кабінет на сайті або в додатку?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 11:45
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
OlgaVladimirs4
OlgaVladimirs4
21 березня 2022, 10:37
Ольга
Здравствуйте! В связи с проведением боевых действий на большей части территории Украины, гуманитарной катастрофе и потерями, просим Ощадбанк не добивать украинцев, блокируя доступ к их сбережениям, и внести изменения в своё программное обеспечение с целью дать возможность клиентам у которых в связи с боевыми действиями отсутствует мобильная связь, полноценно пользоваться услугами банка. Должна быть альтернатива смскам! Иначе это расценивается как геноцид своего же населения!!! Надеемся, что Ощадбанк будет работать для украинцев, а не банкиров!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:19
Доброго дня.

Серед альтернативних методів підтвердження операцій зараз — переказ через банкомат або термінал, генерація списку одноразових паролів до Ощад 24/7 через них, а також підтвердження операцій за допомогою touch/face ID.

В нашому новому додатку взагалі немає необхідності в смс, для підтвердження операцій можна застосовувати код доступу. Завантажити можна за посиланням:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp

Таким чином, банк в жодному разі не блокує програмне забезпечення без мобільного зв'язку, а навпаки дає можливість користуватись альтернативними способами і максимально спрощує підтвердження операцій.

Що стосується реєстрації в Ощад 24/7, для цього на даний момент справді необхідно підтвердження через фінансовий номер телефону. Просимо за можливості, скористатися національним роумінгом, якщо заблоковано якийсь один із мобільних операторів.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку