×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Не будет. О блокировке счёта, немедленно сообщается в пенсионный фонд.
Для розблокування рахунку необхідно:
1. Звернутись до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення.
2. Здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).
Після цього видаткові операції за рахунком будуть автоматично розблоковані банком, і клієнт зможе користуватись коштами на рахунку. При цьому звертаємо увагу на те, що для продовження нарахування пенсійних виплат на картковий рахунок внутрішньо переміщеній особі необхідно звернутись до відповідних органів, які здійснюють виплату коштів.
Для розблокування рахунку необхідно:
1. Звернутись до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі мати документ, що посвідчує особу, платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення.
2. Здійснити будь-яку операцію з використанням картки або ЕПП у POS-терміналі Ощадбанку (перегляд залишку рахунку, отримання коштів, зміна ПІН-коду тощо).
Після цього видаткові операції за рахунком будуть автоматично розблоковані банком, і клієнт зможе користуватись коштами на рахунку. При цьому звертаємо увагу на те, що для продовження нарахування пенсійних виплат на картковий рахунок внутрішньо переміщеній особі необхідно звернутись до відповідних органів, які здійснюють виплату коштів.
- +
- 0
- OschadbankUA
- 15 травня 2017, 10:42
- #
Добрый день! Ольга, я повторно обращаюсь к Вам с просьбой не давать ответы клиентам банкам. Вы не сотрудник. Ваши некорректные комментарии вызывают негатив со стороны наших клиентов
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.
Просьба не сообщать никому в личных сообщениях свои номера телефонов, паспортные данные, полную дату рождения и номер карточки.