Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sdfy1
sdfy1
10 травня 2017, 12:15
Іван
5 мая 2017, о 15:03, я задавав питання стосовно правомірності дій працівників відділеня Ощадбанку, які при отриманні пенсійної картки, нав'язують встановлення кредитної лінії, і стверджують що без неї неможливо отримати картку для отримання пенсії? будь-ласка поясніть на підставі чого грунтуються такі вимоги представників Ощадбанку? яко такі дії неправомірні куди зверататись за дпомогою/консультацією?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2017, 14:09
Доброго дня! Ви можете відмовитись від кредитної лінії написавши у відділенні відповідну заяву

Коментарі - 3

+
0
sdfy1
sdfy1
11 травня 2017, 15:19
#
Шановний автор відповіді, Ви мене не розумієте або навмисне вводите в оману: щоб відмовитись від кредитної лінії(написати заяву про яку Ви зазначили у своєму дописі) потрібно спочатку її відкрити, а я не бажаю цього робити, і мені не зрозуміло напідставі чого Ощадбанк нав'язує таку послугу пенсіонерам шантажуючи вадачею картки на отримання пенсії. Повторю свое питання: яким пунктом договору, закону, тощо передбачено, що передумовою отримання платіжної картки для отримання пенсії на новий строк є обов'язкове відкриття кредитної лінії? У разі якщо дії працівників неправомірні(вимагання підписати заяву на відкриття кредитної лінії) де знайти управу на таких працівників? Дякую.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
11 травня 2017, 17:08
#
Це не є обовязковим. Напишіть відділення і ми проведемо роботу із співробітниками
+
0
sdfy1
sdfy1
12 травня 2017, 9:29
#
Дякую, сьогодні знову піду до відділення за карткою, і якщо знову будуть вимагати підписувати заяву, зателефоную на гарячу лінію та буду посилатись на вашу відповідь(роздрукував її).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися