Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
CrystynaVasyl
CrystynaVasyl
17 березня 2017, 11:41
Добрий день! Переказувала на карту Ощадбанку гроші за товар(передплата), товар не вислали, продавець-шахрай не відповідає. Чи може банк заблокувати карту, провести розслідування по цьому клієнту, щоб можна було повернути кошти або принаймні інші покупці не повелись на це(знаю інші банки це практикують)?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2017, 12:52
Доброго дня! Ві можете надати інформацію: номер карти одержувача, сума та дата переказу, а також Ваші дані, ми передамо інформацію до служби безпеки. Або всю цю інформацію Ви можете написати в заяві у відділенні банку і тоді, за результатами розслідування Вам буде надана письмова відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 березня 2017, 12:23
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.
Просьба не сообщать никому в личных сообщениях свои номера телефонов, паспортные данные, полную дату рождения и номер карточки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися