Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tanechka1949l
Тетяна Лобода
7 березня 2017, 13:49
Я одержувала пенсію в банку Хрещатик і карточка киянина була від банку Хрещатик і чоловік теж коли банк Хрещатик ліквідували в квітні 2016 році ми перейшли в ощадбанк в квітні 2016 р.одержали пенсійні картки і картки киянина сказали що пенсіонерам картка киянина безкоштовна чоловіку в січні 2017 р картку киянина заблокували без повідомлення в відділі Ощадбанком сказали заплатити борг120 гр.сказали що треба переоформляти картки я підписала заяву на переоформлення і мені заблокували картку на 90 дн. Для розгляду заяви а потім треба подати нові документи для оформлення нової картки і ще чекати 30 днів чому мою картку заблокували на5 місяців в чому. Моя провина як можна рішити це питання швидше прошу вашої допомоги. Буду дуже вам вдячна спасибі.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2017, 9:35
Добрий день. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваші ПІБ, контактний номер телефону та адресу відділення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 березня 2017, 14:07
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.

Коментарі - 1

+
0
Тетяна  Лобода
Тетяна Лобода
22 березня 2017, 15:31
#
Сьогодні 22 03 була в філії Ощадбанку завідуюча попросила принести мені і чоловікові документи для переоформлення картки киянина на соціальною котра буде готова в кінці квітня а той може в травні А з 01 04 в метро будуть пропускають тільки по карточками киянина. Наші картки киянина заблоковані ще з січня місяця. Як нам бути підскажить.Дуже вам вдячні.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися