×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- 06071978
- 5 березня 2017, 12:17
мені прийшло повідомлення на телефон про те, що моя картка заблокована на 62 дні. Хочу знати причину і як її розблокувати, а також як я зможу отримувати заробітну плату.
Відповідь банку
6 березня 2017, 14:58
Добрий день. Я співробітник центрального апарату Ощадбанку. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам та не надсилають повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні картки), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо Вам телефонує особа, яка прямо чи опосередковано намагається отримати вказану вище конфіденційну інформацію, будьте обережні – це може бути шахрай. Не ведіть розмов із такими людьми та одразу припиняйте з’єднання. https://www.facebook.com/oschadbank/photos/a.478656085491796.114874.478273325530072/1411334012223994/?type=3&theater
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- valentyna35
- 5 березня 2017, 19:19
- #
Такие СМС рассылают мошенники. У настоящей СМС этого банка первым словом будет OSCHADBANK, а телефон всегда только один 0800210800.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися