Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ElenaDob
ElenaDob
1 березня 2017, 12:27
А где ответы на все эти вопросы по поводу порядка идентификации переселенцев.? При переходе по ссылкам — чушь.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2017, 15:17
Добрый день. О каких ссылках речь?

Якщо ЕПП випущене та активоване до 24.02.2017 — місяць активації рахується як один повний місяць. Блокування відбувається завжди 1 числа місяця.
Приклад:
ЕПП активоване 24.09.2016, відрахуванння 6 місяців вересень (09 місяць) рахується як повний місяць, 10, 11, 12, 01, 02 — блокування відбудеться 01.03.2017.

Якщо ЕПП випущене після 24.02.2017 — шість місяців рахується з дати активації. Блокування буде відбуватися у разі відсутності проходження ідентифікації, того ж числа (через 6 місяців) коли була видана картка.
Приклад:
Картка отримана клієнтом 06.03.2017, у разі не проходження ідентифікації у строк до 06.09.2017 р. (якщо випадає на вихідний день блокування відбудеться в наступний робочій день.) видаткові операції по картці будуть автоматично заблоковані 06.09.2017 р.

Для карток (не ЕПП)
Картки, які випущені до 24.02.2017 — перше блокування відбудеться по всім карткам, не залежно від того чи пройшли три місяці чи більше з моменту активації — 03.04.2017 по всім карткам які не пройшли активацію.
По карткам випущеними після 24.02.2017 р. блокування буде відбуватися у разі відсутності проходження ідентифікації у строки, того ж числа коли була видана картка. Наприклад: картка отримана клієнтом 06.03.2017, у разі не проходження ідентифікації у строк до 06.06.2017 р. (якщо випадає на вихідний день блокування відбудеться в наступний робочій день.) видаткові операції по картці будуть автоматично заблоковані 06.06.2017 р.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2017, 13:14
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.

Коментарі - 3

+
0
ElenaDob
ElenaDob
1 березня 2017, 21:45
#
Спасибо. Насчет дат понятно. Как я поняла сама идентификация заключается в том, что нужно совершить любую транзакцию с помощью карты через кассу Ощадбанка с введением пин-кода. И здесь возникает несколько вопросов:
1.Что будет являться подтверждением того, что идентификация пройдена? Возможные варианты: — смс из банка с соответствующей информацией, или сам факт того, что карта не заблокирована, или что-то другое?
2. Обязательно ли проходить идентификацию в том отделении, в котором была получена карта ЕПП или можно в любом отделении, в любом городе Украины?
+
0
Olga2
Olga2
2 березня 2017, 8:38
#
Подтверждение — чек из кассы о совершённой операции (снятие денег, проверка баланса).
В любом отделении Ощадбанка Украины.
+
0
valentyna35
valentyna35
5 березня 2017, 17:58
#
В Запорожской области дали уточнение, что верификация проводится в любом отделении Ощадбанка той области, где было получено ЭПП.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися