Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
filuk
filuk
22 лютого 2017, 21:58
Доброго дня. Маю кредитну карту Вашого банку. Були прострочені платежі, але не тривалі. Кошти на рахунку є, термін дії карти не вийшов. На даний час рахунок заблокували, не можу навіть внести поточний платіж!!! Яка може бути причина і що робити? Звернутись у відділення банку не можу, не є в Україні, кошти на карту вносили родичі.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2017, 15:04
Добрий день. Зателефонуйте в контакт центр за телефоном 0 800 210 800, щоб перевірити картку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 лютого 2017, 9:16
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения http://minfin.com.ua/users/moderator, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися