Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
cebensv02031994
Sera Plac
9 лютого 2017, 13:40
Цікавить таке питання. Я продаю в інтернеті, без страхування того, що мене можуть обманути, тому продаю тільки так що, гроші мені платят а тоді я даю «товар», так як я можу дати товар, а гроші можуть недати (продаж речей в ігрі). Ситуація в тім, що мені перекинули гроші, мені арийшла смс що гроші були нараховані на картку вашого банка з картки приватбанка, і я передав «товар». Через 2 години прийшла смс, що нарахування грошей відмінено, після чого, я позвонив по гарячій лінії ощад банка (0 800...) і мені сказали що був тех.збій в системі банка в цей час як були нарахування, гроші повинні прийти напротязі 2,3 дня. Після 2,3 дня, як гроші так і неприйшли, я знову зателефонував, сказав що гроші так і неприйшли, сказали іти в банк і писати «заявку». Пішов в банк, там провірили і сказали, що гроші мені незарахувались(в банку незафіксовано що було перерахування на мій рахунок, але є смс у мене на телефоні, що гроші були перерахованні мені), і там сказали що вони були повинні вернутись, тому хто перекидав(тій людині якій я дав «товар»). Він звісно каже що йому гроші неповернулись, а згодом і заблокував мене(щоб я неміг йому писати), звісно ж він мошеннік, але він невинен в тому, що в банку був тех.збій і гроші йому назад вернулись, це вже на його совісті, що він їх знову нехоче перераховувати, це інтернет і там всюди злоумишлінники, але несуть. Суть в тім що, він першим кинув гроші, гроші мені нарахувались, я дав «товар» і по вині банка, я лишивмя без товара і без грошей. Хоч і ця людина відмовляється првторно їх перерахувати, але він невинен що в банку був тех.збій, він гроші перерахував. Як в такій ситуації діяти? Сума невелика, 400грн, але всерівно жалко…
Ощадбанк
Відповідь банку
9 лютого 2017, 16:12
Добрый день. Зателефонуйте в Банк у якому в цієї особи картка. Повідомте про факт шахрайства. Впевнений, що особа сама вийде з Вами на контакт.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 лютого 2017, 11:03
Уважаемые пользователи, обратите внимание на http://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/100049/.
Обо всех подозрительных обращениях на сайте просьба сообщать в личные сообщения, указывая логин, с которого поступают такие запросы, для проверки и блокировки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися