Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
svitanok2
svitanok2
19 березня 2022, 19:02
Ими
Приветствую! Подскажите, пожалуйста.Чтобы авторизоваться в приложении Дия, нужно указать номер карты банка с последующим смс от банка на мобильный номер клиента банка.Если, к примеру находишься в Крыму и укр.мобильная связь отсутствует и смс не могут приходить на мобильный номер клиента, то как эти смс с кодом получить? Может ли банк отправить эти коды для авторизации в приложении Дия на вайбер, привязанный к банковской карте?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 12:27
Доброго дня. Смс-коди для підтвердження авторизації на даний момент можуть бути відправлені виключно у вигляді смс-повідомлень.
Litviktor
Litviktor
19 березня 2022, 18:36
Доброго дня, я живу в Луганской области, на данный момент нету связи, терминалов и банкоматов. То есть деньги можно только переводом, но чтобы авторизоваться нужна смс, а где ее взять если связи нет никакой уже неделю. Почему как в ПриватБанке нельзя зайти с помощью пинкода? Соцвыплати пришли, а как обналичить? Сделайте возможность такую для нашей области пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 12:25
Доброго дня. В додаток можна входити на кодом доступу, і підтверджувати операції за кодом доступу (без смс в новому додатку), але для того, щоб зареєструватися необхідно смс-підтвердження.
ivankuzn
Валерий Тихеев
19 березня 2022, 16:19
Добрый день. Целый день уже не могу совершить платеж по IBAN. Просто на карту идет, на реквизиты нет. Пробовал несколько счетов не один платеж не проходит (до сегодня отправлял все работало). Подскажите в чем причина и когда восстановится функционал ощад 24/7?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 12:20
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
123mariia
123mariia
19 березня 2022, 15:35
Здравствуйте
При входе в ощад 24/7 запрашивает код из смс, но нет связи и, соответственно, код не приходит. Как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 12:19
Доброго дня. Увійти в Ощад 24/7 без підтвердження на даний момент неможливо.
Stavskiy77
Stavskiy77
19 березня 2022, 9:51
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, не получается сделать перевод с карточки на карточку. Мобильной связи нет, но есть возможность войти в мобильное приложение Ощад 24. Как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 11:13
Доброго дня. Якщо ви можете увійти в додаток, кошти можна переказати наступним способом (без смс):

https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Tolik10161016
Tolik10161016
19 березня 2022, 8:14
Анатолий, Мариуполь
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема. Захожу в Ощадбанк 24/7, снимаю лимит, смс приходит, лимит снимается. Делаю перевод на карту, смс приходит, всё ввожу и выдаёт ошибку красным цветом, что операция отклонена. До это были проблемы со связью и очень много раз была отправлена смс с кодом. Но после этого прошло более 3 суток, а ситуация не изменилась. Даже телефон не могу пополнить, выдаёт ту же ошибку. В чем может быть проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 8:37
Доброго дня. В даному випадку потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
UserOshadbank
UserOshadbank
18 березня 2022, 23:43
Доброго времени суток! 2 недели назад отправляли платеж на другую карточку, деньги зависли, до сих пор нет ни у получателя ни у меня. Сумма 8500 грн. Номер квитанции: 206462295935. Прошу вернуть деньги обратно на счёт. Оператор скзал ждать, но ждали неделю, уже две прошло. Решите проблему. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 8:35
Доброго дня! В даному випадку потрібно керуватися рекомендацією оператора. Якщо сума на рахунку заблокована, вона може очікувати списання протягом 30 днів і далі якщо списання не відбувається — розблоковується. Якщо з сума повністю списана, потрібно звернутися до відділення банку та написати заяву -претензію на розшук платежу. В таких випадках орієнтує в подальших діях оператор.
KovalenkoAA
KovalenkoAA
18 березня 2022, 23:31
Здравствуйте, подскажит
е, в чем проблема, не получается сделать перевод с карточки на карточку
Сразу скажу связи мобильной нет и других способов тоже нет.
Находимся в зоне боевых действий
Как быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 8:29
Доброго дня. Здійснити платіж без зв'язку на даний момент можливо лише наступними способами:

— через банкомат або термінал Ощадбанку;
— якщо у вас раніше було налаштовано підтвердження операцій за допомогою відбитку пальця або ідентифікації обличчя;
— якщо раніше ви зареєструватися в додатку і налаштували код доступу (в новому додатку для підтвердження операцій не потрібно смс-повідомлення, але щоб зареєструватися — потрібно);
— якщо раніше ви зареєструвались в старому додатку та налаштували код доступу хоча би для входу в додаток.

Без смс-повідомлення або вхідного дзвінка на фінансовий номер телефону зареєструватися в Ощад 24/7, на жаль, неможливо.
ArtSV
ArtSV
18 березня 2022, 19:15
Здравствуйте
Пробуем сделать регистрацию через приложение Ощад, но при вводе пароля, который сделан по всем правилам инструкции выдаёт ошибку «Невідома помилка під час скидання пароля.Зверніться в службу підтримки» и так уже неделю
В телеграмме в чат боте-нет информации, на интернет звонок-нет ответа
А позвонить на мобильный-у нас нет связи.
Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 8:31
Доброго дня. Для реєстрації в Ощад 24/7 потрібен мобільний зв'язок, оскільки необхідно підтвердити реєстрацію паролем із смс або дзвінка, який відправляється на фінансовий номер телефону.
Ruslana12
Ruslana12
18 березня 2022, 16:09
Руслана
Добрый день! Я нахожусь за границей, пришел перевод из-за границы, но деньги не пришли, пишет, что заблокированы эти деньги. По какой причине, и как их разблокировать
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 17:37
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
18 березня 2022, 13:03
Светлана
!!! УВАГА!!!
Всім хто має доступ до додатку Ощад24/7 та прострочені пенсійні або соціальні (ВПО) картки з кодом CVV, але не мали можливості через відсутність зв'язку отримувати СМС від банку — можуть скористатися цією інструкцією.
Ощадбанк скорегував в системі строки дійсних карток, тож маємо здійснювати перекази картками від 2020 року.

Дублюємо інструкцію щодо переказу коштів.

https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 17:32
Так, все вірно. Дякуємо вам, що ділитесь інформацією💛
KovalenkoAA
KovalenkoAA
18 березня 2022, 10:50
Здравствуйте, продлены ли карты, срок действия которых истек? на кситу начисляется пенсия
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 12:18
Доброго дня. Так, картки автоматично продовжено.

https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-prodovziv-dii-kartok-ta-skasuvav-komisiu-za-zarahuvanna-kostiv-budzetnim-organizaciam
Sokolova2222S
Sokolova2222S
18 березня 2022, 10:26
Здравствуйте! Как снять арест с зарплатного счета, на который исполнитель наложил арест? Ощадбанк в Луганской обл. нигде не работает. Какой-то выход должен быть в этой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 12:16
Доброго дня. На даний момент арешт можливо зняти за зверненням до відділення. Перепрошуємо за можливі незручності.
Elena182
Elena182
17 березня 2022, 21:43
Добрый вечер. Почему не могу перевести деньги с карты ощадбанка на карту другого банка?? Вначале сообщили о превышении лимита. Лимит изменили на большую сумму. Но перевод не происходит.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 9:51
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Tatyana6
Tatyana6
17 березня 2022, 17:47
Татьяна, Старобельск
Доброго дня! Менi надiйшло повiдомлення вiд ощадбанку — вам надiслано переказ, це грошi — субсидiя для матерi. Вона зараз знаходиться на тимчасово окупованiй територii, як я можу перевести або получити цей переказ. Вона самостiйно получити не може, банки зачиненi. Пiдкажiть, як перевести переказ на картку?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 18:24
Доброго дня! Отримати переказ може інша особа, але за наявності довіреності.
nar2177
nar2177
17 березня 2022, 17:43
Максим
Здравствуйте, корпоративная карточка Фоп, есть лимит на снятие денег заграницей?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 18:21
Доброго дня. Перевірити обмеження можна через чат-бот або контакт-центр. Також через ці сервіси можна зафіксувати ваш виїзд за кордон, аби фінансовий моніторинг банку не обмежував ці операції як підозрілі.

Чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
380931080492
380931080492
17 березня 2022, 15:15
Арештовано соціальну картку на якій єдині кошти при дзвінку приватному виконавцю говорить рахунки мають розблокуватись автоматично!!! В відділенні банку говорять зверніться до виконавця виконавець те саме говорить про автоматичне розблокування!!! Ощад спасибі будем якось без тебе виживати!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 17:05
Автоматично арешт з рахунків не знімається, необхідно звернутись до відділення. У відділенні банку працівники ініціюють дозвіл на проведення видаткових операцій по арештованому рахунку.
lva1956
lva1956
17 березня 2022, 12:55
пишет ошибка 404. что это?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 13:25
Якщо ви намагаєтеся увійти через сайт банку, спробуйте, будь ласка, використати якийсь із додатків.

Посилання для завантаження нашого нового додатку:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
lva1956
lva1956
17 березня 2022, 12:53
не могу войти в личный кабинет ощадбанка. попробовал сменить пароль, смс на телефон приходит, но в личном кабинете не меняется ничего
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 13:25
Якщо ви намагаєтеся увійти через сайт банку, спробуйте, будь ласка, використати якийсь із додатків.

Посилання для завантаження нашого нового додатку:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Sokolova2222S
Sokolova2222S
17 березня 2022, 12:04
Можно ли обратиться в другое отделение ощадбанка другого города, чтобы разблокировать зарплатный счёт? Это карта мужа, а он военнослужащий, может можно это сделать в телефонном режиме? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 13:21
В телефонному режимі розблокувати рахунок відсутня можливість. Власнику рахунку необхідно звернутись до відділення банку. Рекомендовано хоча би в межах області, де відкрито рахунок.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку