Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
З чим пов'язані проблеми і коли вже відновиться робота?
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Написати коментар
Коментарі (1)
При здійснення сплати податків (ЄСВ І ЄП) у грудні призначення платежу із вашими додатковими заповненми полів бюджетного платежу виглядає наступним чином.
UA53080370000025447/101 Єдиний податок за грудень 2023 року;/101/1340.00/UAH/101 Єдиний податок за грудень 2023 року;
UA53080370000025447/101 сплата єдиного соціального внеску за грудень 2023 року;/101/1474.00/UAH/101 сплата єдиного соціального внеску за грудень 2023 року;
Навіщо ускладнювати, якщо попередні місяці оплачували уже по новому зразку без проблем.
Коментарі (2)
Коментарі (5)
Чому дзвонять представники банку «ШАХРАЇ» (тим паче в суботу)з номерів телефонів які належать банку (перевірено в поліції) і начебто їм потрібно терміново провести феривікацію клієнта, вводять в оману і шахрайським способом знімають грошові кошти з картки Ощадбанку та інших банків? Банк хвалиться, що в цьому році очікує отримати нечуваний прибуток, а не проводить ніякої роботи по боротьбі з власними ШАХРАЯМИ БАНКУ? Дзвінки були 02.12.2023 р. о 9 год. 44 хв., о 9.48, 9.49 і о 10.12.
Дуже очікую на відповідь і на повернення втрачених грошових коштів. Дякую.
Коментарі (3)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Перевыпускалась карта Евро. Из-за устаревших реквизитов у отправителя деньги зачислены на старый заблокированный счёт, который виден в личном кабинете как заблокированный с поступившей суммой (Номер рахунку UA****0724), и пришло СМС о зачислении. Вопрос: 1) Почему не было отказа в зачислении на заблокированный счёт?; 2) Как мне со старого заблокированного счёта перевести средства на новый активный счёт?
Коментарі (15)
Коментарі (1)
Проясніть, будь ласка ситуацію. Я власник картки Ощаду, знімав готівку в найближчому до мене банкомату від Укргазбанку, комісії при цьому не бралося, 13.11.23 зняв кошти на суму 5000 грн, з балансу картки було списано 5055 грн, ці 55 гривень зняв Ощад чи Укргазбанк? Це повернулася комісія для інших банках?
І чому в Ощад24 не відображається в історії операцій ці 55 грн, тільки квитанція про зняття 5000 грн. куди зникли 55грн і за що невідомо, просто зникли з балансу картки, сиди гадай куди й за що.
З повагою.
Коментарі (6)
Написати коментар