Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Мартиросяна, 6
Адреса:
Київ, вул. Мартиросяна, 6
Телефон:
+38 (044) 363-92-27, +38 (044) 363-92-14
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
1314sveta
2 травня 2024, 14:23
Приємно, те що приміщення банку відремонтоване. персонал привітний, виконує все оперативно. Дякую.
Коментарі (1)
05.08.22 було відкрито рахунок та оформлено картку тарифу Platinum debit, що вважається преміум тарифом
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))
Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Написати коментар
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))
Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Ответ банка
8 вересня 2022, 10:34
Добрий день. Дозвольте перепросити від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Дійсно з тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке ви зверталися та проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та телефон персонального менеджера з яким намагалися зв'язатися.
Нав*язали на роботі зарплатну карту ощадбанку, оформленням займалась бухгалтерія. Карта без пей-пасу, змінити карту на іншу можна лише в тому відділенні, де її відкривали. Навіть платної послуги такої нема, щоб відкрити будь-де. А вияснити, дету карту відкривали — не таке вже й просте завдання, тому що відповідь співробітника завжди одна — звертайтесь туди, де відкривали. Піди туди, не знаю куди.
А закрити рахунок в цьому банку — той ще квест. Прийшла у відділення, дівчина-адміністратор (єдина нормальна людина в тому відділенні) пояснила, що для закриття рахунку потрібно спочатку зняти з карти гроші, а потім звернутись до співробітника банку для закриття. Так як сума значна, одразу звертаюсь в касу. Там сидить хамувата жінка, просить назвати точну суму зняття. Я точної суми не знаю, прошу її перевірити баланс карти і видати усі власні кошти, щоб можна було закрити рахунок. Закатує очі, відправляє мене до банкомату, який на той момент не працював. З енної спроби вона таки виводить мені баланс з написом «Власні кошти — ікс гривень», щоб я подивилась і назвала їй точну суму. Всю суму я так і не змогла отримати, тому що це *** мені заявило, щось типу «на решту розрахуєтесь в магазині, а рахунок ви сьогодні все одно не закриєте, треба йти в те відділення, де відкривали, а потім ще чекати 90 днів». Чому всі нормальні банки можуть обслуговувати клієнта в тому відділенні, де йому зручно, а з ощадом я повинна їхати на інший кінець Києва і тратити пів дня часу? А, ще при цьому касир паралельно спілкується з колегою і розповідає, як їй набридли ці клієнти за день. І нікого з них не бентежить, що я як клієнт теж це все чую.
Так на цьому історія не звершилась. Через кілька днів мені приходить повідомлення про нарахування відсотків по заборгованості. Виявляється, банк обдурює клієнтів, коли пише «Власні кошти», бо то насправді не власні, а доступні, тобто власні + кредитний ліміт.
При поповненні карти кредитний ліміт автоматично не гаситься, доводиться телефонувати в контакт-центр, де співробітник монотонно читає завчений скрипт. Таке враження, що спілкуєшся не з живою людиною, а з роботом. Добре хоч, що робот все ж зміг погасити цей кредитний ліміт з відсотками.
Я на 20 гривень не збіднію, але таке відношення банку до своїх клієнтів не викликає ніякого бажання мати з ним справу. Краще вже під матрацом кошти тримати, ніж довіряти їх таким хамам і обманщикам.
Коментарі (2)
А закрити рахунок в цьому банку — той ще квест. Прийшла у відділення, дівчина-адміністратор (єдина нормальна людина в тому відділенні) пояснила, що для закриття рахунку потрібно спочатку зняти з карти гроші, а потім звернутись до співробітника банку для закриття. Так як сума значна, одразу звертаюсь в касу. Там сидить хамувата жінка, просить назвати точну суму зняття. Я точної суми не знаю, прошу її перевірити баланс карти і видати усі власні кошти, щоб можна було закрити рахунок. Закатує очі, відправляє мене до банкомату, який на той момент не працював. З енної спроби вона таки виводить мені баланс з написом «Власні кошти — ікс гривень», щоб я подивилась і назвала їй точну суму. Всю суму я так і не змогла отримати, тому що це *** мені заявило, щось типу «на решту розрахуєтесь в магазині, а рахунок ви сьогодні все одно не закриєте, треба йти в те відділення, де відкривали, а потім ще чекати 90 днів». Чому всі нормальні банки можуть обслуговувати клієнта в тому відділенні, де йому зручно, а з ощадом я повинна їхати на інший кінець Києва і тратити пів дня часу? А, ще при цьому касир паралельно спілкується з колегою і розповідає, як їй набридли ці клієнти за день. І нікого з них не бентежить, що я як клієнт теж це все чую.
Так на цьому історія не звершилась. Через кілька днів мені приходить повідомлення про нарахування відсотків по заборгованості. Виявляється, банк обдурює клієнтів, коли пише «Власні кошти», бо то насправді не власні, а доступні, тобто власні + кредитний ліміт.
При поповненні карти кредитний ліміт автоматично не гаситься, доводиться телефонувати в контакт-центр, де співробітник монотонно читає завчений скрипт. Таке враження, що спілкуєшся не з живою людиною, а з роботом. Добре хоч, що робот все ж зміг погасити цей кредитний ліміт з відсотками.
Я на 20 гривень не збіднію, але таке відношення банку до своїх клієнтів не викликає ніякого бажання мати з ним справу. Краще вже під матрацом кошти тримати, ніж довіряти їх таким хамам і обманщикам.
Ответ банка
16 лютого 2021, 12:38
Доброго дня! На даний момент закрити рахунок можливо дійсно у відділенні, де його було відкрито. Перепрошуємо за незручності. Продовжуємо роботу над масштабним проектом, після реалізації якого можливим буде провести будь-яку операцію в зручному відділенні. Це завдання потребує часу, сподіваємось на розуміння. Дану ситуацію хотіли б перевірити детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Хочу поділитись з майбутніми клієнтами цього закладу, тобто наколінахстояльцями, бо так буде точніше, які радощі на них чекають при спілкуванні з цими богами. Я учасник бойових дій, мешканець Солом*янського р-ну м. Києва. З 4 грудня 2018 року намагаюся оформити та отримати картку киянина, щоб отримати соціальну допомогу. Але… завжди є але. І ось воно. В 2012 роція, як військовослужбовець, отримав пільгову картку банка Хрещатик. Коли цей банк дуже вдало знешкодили, звичайно, його картку анулювали, а з нею і колишні пільги на проїзд в міському транспорті. І зі слів менеджерів відділень Ощадбанку на Мартиросяна, 6 та центрального відділення Олексіївська,13, через кол-центр мені оформили по моєму проханню БЕЗПІЛЬГОВУ, прошу це враховувати, так, як я не пенсіонер, картку киянина! Питаю, який мені сенс таку картку собі робити? Відповіди немає. ПО-ПЕРШЕ, кажу, я цю картку НЕ замовляв, ПО-ДРУГЕ не отримував. Але байдуже. Я повинен державі о особі Ощадбанку гроші 240 грн. за користування тим, що не замовляв і не отримував. Слухати ніхто нічого не хоче, футболять по відділеннях більше двох місяців. Зрозуміло, соціальну допомогу отримати не можу. Хотів записатись на прийом до начальника відділення на Мартиросяна,6. Питаю коли можна прийти та подати скаргу. Кажуть час та люб*язно запрошують. Але… Приходжу, але ПАНА Головка О.С. нема. И скарги нема. Добитися правди НЕМОЖЛИВО!!! В марта 2014 года после Революции Достоинства в Ощадбанк пришла команда во главе с Андреем Пышным.Новый топ-менеджмент получил в наследство самую большую и старую банковскую сеть — около 4000 отделений, коллектив — 35000 работников.95% активов Ощада — кредиты крупного корпоративного бизнеса. Це цитата з сайту Ощада. Про яку гідність може бути мова, якщо ваші *папередники* так з людьми не чинили, вибачте, кажу з людьми, бо ми для нової команди менеджерів начолі з Андрієм Пишним, не люди, а гірше за худобу. Для вас 240 грн. дрібниця, а для простих людей це три доби життя! Вважаєте, що у людей так багато зайвих коштів, щоб просто так їх віддавати? Вважаєте, що прості люди просто так чекають тієї соціальної допомоги? Вважаєте, що у людей великі пенсії, кажу про всіх звичайних людей, які живуть в реальному, а не казковому житті, не тільки військових пенсіонерів. Хочете заробити на людях, які дали вам можливість стати тими, ким ви зараз є? Да ганьба вам всім від Революції Гідності, яку ви не боїтеся приписувати собі, як ваше досягнення!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
20 лютого 2019, 17:52
Добрий день. Приносимо вибачення, що при відвідуванні банку, у вас сформувалось таке враження та негативні емоції. Картка Киянина для пільгових категорій громадян є безкоштовною, для інших категорій громадян — 120 грн. Згідно з наданими у вашому відгуку даними проведемо аналіз ситуації, що склалась з вами, та на підставі цього надамо вам зворотній зв'язок.
Имею депозит по договору №151683526 в отделении ТВБВ №10026/0090 Ощадбанка (Киев, ул.Мартиросяна 6).
Я болею на щитовидку и врачем еще в начале 2017г было рекомендовано мне оперативное лечение (предоперационное обследование с операцией). Сейчас болезнь обострилась и я вынужден принять эту рекомендацию.
Поскольку затраты намечаются серъезные, то я решил обратиться в банк с просьбой прервать досрочно депозит. В моем договоре № 151683526 такая возможность имеется при согласии сторон.
Чтобы не быть голословным при просьбе закрытия депозита, я специально по требованию банка 21 марта 2018 повторно прошел медицинское обследование и получил заключение хирурга с рекомендацией к проведению операции и необходимых предоперационных процедур.
Далее написал заявление в Ощадбанк с просьбой прервать депозит и, приложив заключение профильного врача, представил их в свое отделение банка.
Я обратился к оператору Петушковой Т.С. с просьбой принять заявление.
Далее привожу мой разговор с оператором
Петушкова: «Я не прийму заявление!»
Я: «Почему?»
Петушкова (дословно): «Мы не занимаемся любовной перепиской!»
Я: «Я пишу в организацию, которой доверил свои деньги. Я оставляю вам все проценты, но сейчас мне нужны деньги на операцию, мне плохо, по ночам не могу спать — задыхаюсь»
Петушкова: «До сих пор ничего не случилось и ничего не случится!»
Я: «Вы вынуждаете меня идти в центральный офис?»
Петушкова «Идите, куда хотите!»
Как быть дальше?
Коментарі (30)
Я болею на щитовидку и врачем еще в начале 2017г было рекомендовано мне оперативное лечение (предоперационное обследование с операцией). Сейчас болезнь обострилась и я вынужден принять эту рекомендацию.
Поскольку затраты намечаются серъезные, то я решил обратиться в банк с просьбой прервать досрочно депозит. В моем договоре № 151683526 такая возможность имеется при согласии сторон.
Чтобы не быть голословным при просьбе закрытия депозита, я специально по требованию банка 21 марта 2018 повторно прошел медицинское обследование и получил заключение хирурга с рекомендацией к проведению операции и необходимых предоперационных процедур.
Далее написал заявление в Ощадбанк с просьбой прервать депозит и, приложив заключение профильного врача, представил их в свое отделение банка.
Я обратился к оператору Петушковой Т.С. с просьбой принять заявление.
Далее привожу мой разговор с оператором
Петушкова: «Я не прийму заявление!»
Я: «Почему?»
Петушкова (дословно): «Мы не занимаемся любовной перепиской!»
Я: «Я пишу в организацию, которой доверил свои деньги. Я оставляю вам все проценты, но сейчас мне нужны деньги на операцию, мне плохо, по ночам не могу спать — задыхаюсь»
Петушкова: «До сих пор ничего не случилось и ничего не случится!»
Я: «Вы вынуждаете меня идти в центральный офис?»
Петушкова «Идите, куда хотите!»
Как быть дальше?
Ответ банка
22 березня 2018, 9:23
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Пожалуйста, напишите в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона. В ситуации разберемся.
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Пожалуйста, напишите в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона. В ситуации разберемся.
Петушкова Татьяна Станиславовна грубит и хамит клиентам ОщадБанка. И дает не правдивую информацию по карте банка.
Написати коментар
Ответ банка
15 листопада 2017, 14:32
Добрый день!
Приносим извинение за предоставленные Вам неудобства. Детализируйте, пожалуйста, ситуацию в личные сообщения. Спасибо!
Приносим извинение за предоставленные Вам неудобства. Детализируйте, пожалуйста, ситуацию в личные сообщения. Спасибо!
При оплате коммунальных услуг терминал дал сбой.деньги очень оперативно вернули.огромное спасибо.
Написати коментар
Ответ банка
8 лютого 2017, 15:53
Добрый день. Отлично, что решить проблему получилось оперативно. Рады, что Вы остались довольны!