Відділення Ощадбанку: Рівне, вул. Київська, 6
Адреса:
Рівне, вул. Київська, 6
Телефон:
+38 (0362) 62-92-17, 64-39-60
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-19:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
vimmer
25 квітня 2022, 15:28
Перед оплатою платежу подивилась залишок на картці. Повводила всі суми ніби достатньо для здійснення операції. Натискаю до оплати, пише «термінал не працює».В іншому терміналі та ж ситуація. Питаю в працівника банку, сказала, що може бути або неправильні дані, або недостатньо коштів на картці, пробуйте ще. Якось вдалось оплатити 2 платежа, постійно зменшувавши суми до оплати. Починаю рахувати залишок на квитанції, а не сходиться різниця між початковим залишком і сумою оплати.Дзвоню на гарячу лінію.А виходить, що за кожну невдалу спробу оплатити стягується додаткова плата 3 грн., так «междупрочим» взяло додаткових 15 грн. і ніде на терміналі про це жодного повідомлення .І про цю додаткову «подяку банку» в них написано в тарифах банку, про що клієнт повинен дуже уважно вичитувати. Це зараз з цим зіткнулась і для себе виявила про приховані тарифи, а скільки було раніше таких невдалих спроб оплати і додаткових стягнень комісій .І не в мене однієї.Мало хто звертає увагу на ті списані 3 грн. Навряд в інших банках є такі приховані комісії за «просто так».
Коментарі (1)
Ответ банка
26 квітня 2022, 8:49
Комісія за обробку запиту, що перевищує доступний залишок, справді передбачена тарифами. Перший запит на добу безкоштовний, кожен наступний — тарифікується. Це стосується будь-яких операцій, не лише в терміналі.
Тарифи — важлива умова співпраці з будь-яким банком. Рекомендуємо ознайомитися, для уникнення подальших непорозумінь. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Тарифи — важлива умова співпраці з будь-яким банком. Рекомендуємо ознайомитися, для уникнення подальших непорозумінь. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Добрый день. Просьба принять жалобу на работу Ощадбанка от Петровой Любовь Николаевны по адресу г. Ровно ул. Киевская 6 Ощадбанк № 48 в терминале к 1700040 сходила платить пеню в размере 27.90 грн по кредитной своей карточке 5167 *** 0527 с помощью карты.
терминал не принял 20 грн и завис я нажала красную клавишу отмена операции. Терминал распечатал мне чек с нулями чек я забрала. Карточку терминал мне не отдал. Я подошла к администратору Алена Витальевна Матвичук она подошла к терминалу и сказала что операция не завершена терминалом. Тогда я попросила администратора заблокировать свою карту на что она мне ответила что карту можно будет забрать 13.12.2021числа в центральном ощадбанке туда её завезёт инкассатор. В понедельник 13.12.2021 я узнала в центральном ощадбанке что с моей кредитки неизвестной особой было снято 1175.20 грн.
Я считаю, что деньги украденные не по моей вине, а по вине ощадбанка и расчитыватся не желаю.
О проведенной работе с сотрудниками прошу сообщить мне по электронной почте. С уважение Петрова Л. М.
Написати коментар
терминал не принял 20 грн и завис я нажала красную клавишу отмена операции. Терминал распечатал мне чек с нулями чек я забрала. Карточку терминал мне не отдал. Я подошла к администратору Алена Витальевна Матвичук она подошла к терминалу и сказала что операция не завершена терминалом. Тогда я попросила администратора заблокировать свою карту на что она мне ответила что карту можно будет забрать 13.12.2021числа в центральном ощадбанке туда её завезёт инкассатор. В понедельник 13.12.2021 я узнала в центральном ощадбанке что с моей кредитки неизвестной особой было снято 1175.20 грн.
Я считаю, что деньги украденные не по моей вине, а по вине ощадбанка и расчитыватся не желаю.
О проведенной работе с сотрудниками прошу сообщить мне по электронной почте. С уважение Петрова Л. М.
Ответ банка
17 грудня 2021, 9:23
Доброго дня. Дякуємо за детальний опис ситуації, її вже перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
28 грудня 2020 року я зі своєї карти зареєстрованої в ПриватБанку через Прват24 перевів кошти своїй онуці на карту Ощадбанку. Кошти онука не отримала. 31 грудня я звернувся за роз’ясненням в ПриватБанк. Мені подобається цей банк. Як завжди привітно зустріли, запропонували присісти, уважно вислухали (два працівника), підняли в компьютері необхіну інформацію, роздрукували квитанцію з підтвердженням, що кошти перераховані в Ощадбанк, показали де найближче відділення Ощадбанку і т.д. Прийшов в 48 відділення Ощадбанку по вул. Київська, 6 м. Рівне. Старша по залу сказала, що то не їхнє питання. Я настояв, показав квитанцію, ще раз пояснив ситуацію після чого мене відправила до оператора, яка зразу повідомила, що в цій справі я постороння людина, а згідно інструкції ніякої інформації я не отримаю! Пояснюю: мої кошти, моя квитанція. Категоричне НІ!!! Попросив показати інструкцію: — відповідь «немає». Назвіть статтю чи пункт інструкції: — відповідь «Такі дрібниці в голові ми не тримаємо». Відкрийте компьютер і покажіть мені ту інструкцію. Відповідь: — «У нас багато роботи, допобачення». Відчуваєте різницю між персоналом двох банків! Все проходило стоячи, а мені 76 років, ветеран праці, 52 роки трудового стажу, дитина війни. Отаке я отримав поздоровлення від працівників Ощадбанку на новий рік. ДЯКУЮ.
Юрій Тимофійович Степаненко
Коментарі (2)
Юрій Тимофійович Степаненко
Ответ банка
4 січня 2021, 9:52
Доброго дня.
Оскільки карта відкрита не на ваше імя, а на іншу особу (внучку), банк не може розголошувати вам інформацію щодо операцій по рахунку (їх успішність/причини відхилення операцій). Рекомендуємо держателю карти перевірити інформацію про зарахування коштів через оператора контакт-центру банку 0800-210-800 або звернувшись в ослуговуюче відділення банку.
Оскільки карта відкрита не на ваше імя, а на іншу особу (внучку), банк не може розголошувати вам інформацію щодо операцій по рахунку (їх успішність/причини відхилення операцій). Рекомендуємо держателю карти перевірити інформацію про зарахування коштів через оператора контакт-центру банку 0800-210-800 або звернувшись в ослуговуюче відділення банку.
судя по всему по номеру карти в bank id простых смертных не пускают) ввожу номер карты и постоянно ошибка… также обстоят дела и в особистом кабинете водителя.Пошел сегодня в ваш банк и ваши работницы судя по всему первый раз слышат что такое bank id, что такое «дія», что такое державні послуги онлайн та особистий кабінет водія… сумно.(( ушел ни с чем так как ничем они мне помоч они не смогли…
Коментарі (1)
Ответ банка
7 лютого 2020, 9:43
Добрый день! bank id — это разработка НБУ, Ощадбанк не влияет на его работоспособность. Пожалуйста, напишите какое отделение вы посещали и имя сотрудника, которое вас обслуживал.
21.01.2019. близько 09:00 ранку тримаючи курс — на роботу, по дорозі зробила спробу сплатити комунальні послуги в одному з відділень Ощадбанку м.Рівне — не вдало…
Внесла дані, внесла купюри готівкою — все як табло пише, чекала ще дозволу закинути різницю на мобільний рахунок, тут дуже швидко на екрані мигнуло типу: « З технічних причин оперецію не проведено...», навіть не встигла дочитати, як екран самостійно швидко повернувся на головну, чекає наступних клієнтів і зауважу в робочому стані. Ні запитань вже до мене, ні відповідей, ні чеків про оплату звичайно ж…
Відразу звернулася до персоналу — виявилося не все так просто… пропускаю цей момент, бо альбома не вистачить все описати. Якщо картки банку немає, то нічого не допоможе. Сама ж вже занадто спізнююсь на своє робоче місце.
Прийшла повторно до відділення, зганявши знову ж під час свого робочого часу за паспортом і кодом, зробила все як диктує Мій Банк. Моя Країна, а саме: в примусовому порядку ( це так виходить насправді, якщо називати речі своїми іменами ) оформила картку, бо готівку, яку я закинула в термінал не можливо повернути, зниклі кошти повертаються лише на картковий рахунок і звичайно нарешті заповнила бланк для розслідування моєї справи. Завірили на словах, що термінал вже розінкасували і питання вирішиться швидко.
Чесно, я не змогла стримати емоції і просто плакала. Я не маю претензій в принципі до персоналу, адже розумію — так диктує система, такі правила. Але ж є громадяни України меншзабезпечені, як і я теж, бюджет яких розписаний від авансу до зарплатні, навіть іноді до грн., і… що далі робити? Комунальні послуги вчасно не сплачені, а кошти за них не відомо ще де, лишніх грошей для повторних оплат теж немає і до того ж, перечитавши пару листів-прохань допомогти в аналогічних або схожих питаннях стає не краще, тому що складається враження, що це може бути замкнене коло — точних термінів повернення коштів не знаєш, сума виявляється теж не відомо чи зійдеться із заявленою і т.п. Відчуваю себе особисто, як ніби-то мене циганка на базарі пограбувала, а оточуючі розводять руками — ну що ж всяке буває, треба бути уважнішою.
Шановний Мій Банк.Моя Країна, невже не можна такі питання оперативніше вирішувати, хоча б в триденний термін, це ж морально не можливо витримати здоровій і молодшій особі жити в невідомості, а літні люди спереживавшись взагалі можуть до лікарні загриміти.
Не хочеться до кінця зневіритись, адже надія живе до останнього і віра теж є! Прошу посприяти вирішенню моєї проблеми як можна швидше.
Дякую наперед і перепрошую за можливі образи.
Коментарі (4)
Внесла дані, внесла купюри готівкою — все як табло пише, чекала ще дозволу закинути різницю на мобільний рахунок, тут дуже швидко на екрані мигнуло типу: « З технічних причин оперецію не проведено...», навіть не встигла дочитати, як екран самостійно швидко повернувся на головну, чекає наступних клієнтів і зауважу в робочому стані. Ні запитань вже до мене, ні відповідей, ні чеків про оплату звичайно ж…
Відразу звернулася до персоналу — виявилося не все так просто… пропускаю цей момент, бо альбома не вистачить все описати. Якщо картки банку немає, то нічого не допоможе. Сама ж вже занадто спізнююсь на своє робоче місце.
Прийшла повторно до відділення, зганявши знову ж під час свого робочого часу за паспортом і кодом, зробила все як диктує Мій Банк. Моя Країна, а саме: в примусовому порядку ( це так виходить насправді, якщо називати речі своїми іменами ) оформила картку, бо готівку, яку я закинула в термінал не можливо повернути, зниклі кошти повертаються лише на картковий рахунок і звичайно нарешті заповнила бланк для розслідування моєї справи. Завірили на словах, що термінал вже розінкасували і питання вирішиться швидко.
Чесно, я не змогла стримати емоції і просто плакала. Я не маю претензій в принципі до персоналу, адже розумію — так диктує система, такі правила. Але ж є громадяни України меншзабезпечені, як і я теж, бюджет яких розписаний від авансу до зарплатні, навіть іноді до грн., і… що далі робити? Комунальні послуги вчасно не сплачені, а кошти за них не відомо ще де, лишніх грошей для повторних оплат теж немає і до того ж, перечитавши пару листів-прохань допомогти в аналогічних або схожих питаннях стає не краще, тому що складається враження, що це може бути замкнене коло — точних термінів повернення коштів не знаєш, сума виявляється теж не відомо чи зійдеться із заявленою і т.п. Відчуваю себе особисто, як ніби-то мене циганка на базарі пограбувала, а оточуючі розводять руками — ну що ж всяке буває, треба бути уважнішою.
Шановний Мій Банк.Моя Країна, невже не можна такі питання оперативніше вирішувати, хоча б в триденний термін, це ж морально не можливо витримати здоровій і молодшій особі жити в невідомості, а літні люди спереживавшись взагалі можуть до лікарні загриміти.
Не хочеться до кінця зневіритись, адже надія живе до останнього і віра теж є! Прошу посприяти вирішенню моєї проблеми як можна швидше.
Дякую наперед і перепрошую за можливі образи.
Ответ банка
23 січня 2019, 9:23
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Термін повернення коштів до 45 днів, але на практиці відбувається значно швидше. Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний телефон. Перевіримо на якому етапі знаходиться ваша заява.
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Термін повернення коштів до 45 днів, але на практиці відбувається значно швидше. Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний телефон. Перевіримо на якому етапі знаходиться ваша заява.
Відповідь адміністратора
22 січня 2019, 21:13
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 22.01.2019).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.