Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: бул. Шевченка, 320, Черкаси

Адреса:
Черкаси, бул. Шевченка, 320
Телефон:
+38 (0472) 544-726, +38 (0472) 546-104
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса до 17:45, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
24 лютого 2025, 16:29
Вперше з дружиною звернулись до банку для проведення фінансових операцій на яких не були достатньо обізнані. Звернувшись за допомогою до спеціаліста банку Прокоп'євої Тетяни Миколаївни ми отримали необхідні консультації та допомогу в оформленні документів. Хочемо висловити велику подяку за чуйне та якісне обслуговування.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 лютого 2025, 17:53
Відгук не зарахований (на 26.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1
23 жовтня 2023, 22:40
Хожу по відділенням ТОВ ОЩАДБАНК — не можу закрити рахунок і розірвати з цим недобанком договір. Вцепилися за картку, як кліщами і впираються усіма кінцівками, як на смертному одрі у судоргах, — за кожного клієнта тримаються із останіх сил, мабудь що діло їхнє дуже плачевне. Понабирали працівників-дармоїдів, яким треба платити. У залі сиділо штук 10 осіб персоналу, а вони обслуговували лише одну людину, а дві сиділи в черзі. Усі начебто зайняті, проте коли я звернулась з питанням, а чим це вони усі так зайняті, то почалося як у курятнику: гвалт і кудахтання, і усі одразу стали не зайнятими.
Не рекомендую цю компанію від слова зовсім. Тримайте свої кошти налом у гаманцях, щоб не мати проблем з такими горепрацівниками.
Коментарі (2)
1 не зарахована
23 жовтня 2021, 8:03
21.10. вирішив зняти готівку з банкомата Ощадбанку, банкомат просто забрав карту. Зателефонував на лінію, повідомили, що за блокування карти, з карти буде списано 30 грн. Заблокував карту через Ощад24/7, ввечері вирішив розблокування карту, що б перевести кошти на іншу картку, так ці тварі зняли 20 грн. за розблокування карти. За перевипуск картки знімуть ще 70 грн. Картку з банкомата витягли, знайти людину, яка витягла цю карту неможливо. Це просто мука якась.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
23 жовтня 2021, 11:43
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію з вилученням картки банкоматом. В даному випадку блокування картки — захід безпеки і якщо картка потрапила до рук третіх осіб, розблокувати її небезпечно. В таких випадках ми рекомендуємо одразу оформити перевипуск.
1 не зарахована
22 жовтня 2021, 17:28
21.10. вирішив зняти готівку з банкомата Ощадбанку, банкомат просто забрав карту. Зателефонував на лінію, повідомили, що за блокування карти, з карти буде списано 30 грн. Заблокував карту через Ощад24/7, ввечері вирішив розблокування карту, що б перевести кошти на іншу картку, так ці тварі зняли 20 грн. за розблокування карти. За перевипуск картки знімуть ще 70 грн. Картку з банкомата витягли, знайти людину, яка витягли цю карту неможливо. Це просто мука якась.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
23 жовтня 2021, 11:33
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію з вилученням картки банкоматом. В даному випадку блокування картки — захід безпеки і якщо картка потрапила до рук третіх осіб, розблокувати її небезпечно. В таких випадках ми рекомендуємо одразу оформити перевипуск.
1 не зарахована
24 червня 2021, 6:09
Не рекомендую пользоваться услугами банка, это не банк, это большой сарай. Со счёта юридического лица ушла большая сумма денег. Банк признал что их система была взломана хакерами и на этом всё. Безопасность банка это пустое место, которое занимают некомпетентные люди. Случаев взлома счетов очень много, банк всячески пытается это скрыть. У кого есть Деньги на счетах нужно срочно забирать и переводить в другой банк.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
24 червня 2021, 10:09
Доброго дня! Випадки «злому системи» виключено. Ситуацію, описану вами, хотіли б перевірити детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також відділення банку, в якому обслуговуєтесь. Будемо вам вдячні.
Відповідь адміністратора
Мінфін
27 червня 2021, 12:17
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 27.06.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1
3 квітня 2020, 15:36
Добрий день. 24 березня закінчився строк мого валютного депозиту, кошти замовила 23 березня на 1 квітня ( в банку мені повідомили, що потрібно чекати 10 днів) — добре. 1 квітня мені повернули тільки частину коштів, іншу частину мали повернути 3 квітня. Сьогодні телефоную в банк зранку, відповідають, що кошти будуть після обіду, після обіду також немає, будуть в понеділок. Да ви що знущаєтесь!!!? У мого батька виявили 4 стадію рака. Йому терміново потрібно робити дороговартісну хіміотерапію. Про це я повідомляла співробітників банку, але я бачу, що чужі проблеми нікого не хвилюють! То це ж державний банк! Я прошу віддати мої кошти! Ось так довіряй державному банку! Тож, в країні ситуація з валютою стабілізається, а у вас що??? Це просто знущання і приниження! Зараз я повинна займатися своїм хворим батьком, натомість я повинна бігати в банк і " вибивати СВОЇ гроші. Як мені
вирішувати це питання? Звертатися вище? Добре!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
3 квітня 2020, 15:58
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Шкода, що склалася подібна ситуація. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення. Перевіримо інформацію.
1 не зарахована
19 листопада 2018, 20:02
Примите, пожалуйста жалобу на центральное отделение Ощадбанка в городе Черкассы. В этом году решили купить квартиру у застройщика, у которого соглашение с ощадбанком. оплаты поделили на 6 месяцев ровными частями. делаем оплаты 5 раз и каждый раз возникают какие-то проблемы. персонал вообще не обучен, что делать в такой ситуации. в этот раз ну просто уже невозможно было! из 5 касс работала 1! мы стояли в очереди из 20 человек и при этом должны были большую сумму выкладывать прямо в зале!!! почему нет отдельного помещения для подобных ситуаций?? обслуживание хамское — на все мои слова была одна фраза — идите в другой банк! да с удовольствием, но можем только у вас! сама ей напомнила- дайте бланк заполню, пока вы разбираетесь — «первый раз о таком слышу» был ответ. После полу часа этого дурдома кассир говорит, что лимит 150 000, мы отдаем вам деньги, приходите в другой день! и ничего что 4 раза мы все проплачивали и все было ок. Нам помогла девушка Марина, которая единственная в этом разбиралась, хоть и не работала кассиром.Спасибо ей. Через 1,5 часа мы получили долгожданную квитанцию, и очередь за нами была уже до входных дверей! Если у банка есть соглашение с застройщиком и персонал не обучен — пишите инструкции! научите соих работников этикету общения и сделайте кабинет для подобных случаев! Сделаем последний платеж и больше ни шагу в Ваш банк, спасибо
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
20 листопада 2018, 10:03
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Проведём работу по улучшению качества обслуживания. Хотим так же заметить, что банк активно борется с решением проблемы очередей.Разрабатывает современные альтернативные каналы коммуникаций для улучшения качества обслуживания и уменьшения очередей, а именно: Web-банкинг, Mobile-банкинг, информационно-платежные терминалы.
Відповідь адміністратора
Мінфін
23 листопада 2018, 16:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
без оцінки
9 жовтня 2017, 15:57
Навіщо писати номер телефона, якщо він постійно зайнятий
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
9 жовтня 2017, 16:04
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, Ви не можете додзвонитися до відділення Черкаси, бул. Шевченко, 320? Щоб у нас була можливість Вам допомогти, напишіть у приватні повідомлення Ваші ПІБ, контактний номер телефону, і тематику Вашого звернення.
1
17 травня 2017, 18:02
Прийшла в банк отримати грошовий переказ в доларах. А мені кажуть щоб отримати їх треба купити страховку. В другому відділенні те саме. Взяла книгу скарг, вона була повністю заповнена, при цьому вислухала від робітників невдоволення і хамство.
По якій причині я маю купляти страхування? І чую на це «услуга за услугу» я до кримінального авторитету прийшла чи до державного банку?
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
18 травня 2017, 9:25
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Із співробітниками даного відділення буде проведено відповідне навчання
1
20 листопада 2015, 20:09
банк… Зашли мы с женой в отделение ощадбанка поменять доллары кассирша сказала что долларов нету но нам нужно было поменять на гривны.Она взяла у нас купюру просветила и сказала что якобы она чемто залита была или в сырости дали другую тоже самое.После этого она сказала давайте мне доллары на експертизу и приходите через 4-5 дней а если надо срочно поменять то платите комиссию.Мы пошли в другой банк и спокойно поменяли.А сырость исключена не могли мы их ничем залить.
Коментарі (2)