Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Адреса:
Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Телефон:
+38 (044) 363-92-40, +38 (044) 363-92-39
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Vatt62
14 січня 2022, 20:47
Ужасное отделение, парят пенсионерам страховки, кредити, за киянина взяли деньги, дома увидел, что страховка. Заведующая отделения женщина 60 лет, не компетентная, хамка.
Написати коментар
Ответ банка
17 січня 2022, 10:29
Доброго дня! Страхові продукти оформлюються лише за бажанням клієнта. Перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та зробимо все необхідне, щоб її виправити.
Галина Іванівна Бровко з відділення Київ, Закревсього 47 не виконує свої службові обов’язки. Крім того вона напряму знущається з песіонерів, які звертаються до неї за послугами.Так нею велося оформлення картки киянина на інваліда пенсіонера. Через місяць після подання всіх документів жодних дзвінків чи смс з повідомленням про готовність не було. Доводилось приходити неодноразово у відділення де від неї була відповідь «картки не має, нічого не знаю, дзвоніть на гарячу лінію».Сьогодні 13.01.2022 вона відповіла що картку чомусь треба отримувати на відділенні Закревського,93А. Проте після отримання за вказаною адресою сьгодні цієї картки ваш співробітник заявив «що ця картка заблокована, можете її викинути» і знову відправила на гарячу лунію. На гарячій лінії ваш спіробітник Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. відповіла що вона нічого не може сказати і щоб зверталися на відділення. Що взагалі діється у ваших відділеннях і на гарячій лінії? Зверніть увагу! Можливо шахрайство з коштами на картках! Прохання також надати відповідь на кого в письмовій формі можна подати скаргу з керівництва Банку.
Коментарі (8)
Ответ банка
14 січня 2022, 10:02
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, щоб ми мали можливість перевірити ситуацію. Дякуємо!
Перевустить карту киевлянина хотела. начали парить мне кредитную линию. Зачем она мне нужна, если я пенсионер и пенсия 2500. Бес нее не хотели перевыпустить карту. Или страховку отношения ужасное. Буду жаловаться в сиську Раду. Пусть дают другие банки или заключают с другим банком. всем знакомым так, те кто на Закр 47
Коментарі (1)
Ответ банка
13 вересня 2021, 10:04
Доброго дня! Оформлення послуг страхування або кредитної лінії не є обов'язковим і здійснюється лише за бажанням клієнта. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, чи оформили вам продукт в результаті, ваше ПІБ та номер телефону. Вчинимо всі необхідні дії, щоб згладити ситуацію.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Відповідь адміністратора
13 вересня 2021, 10:58
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Оформляла в прошлом месяце карточку киянина, и девушка Ирина, сказала что она платная и стоит 150 грн, за оформление на 5 лет. Когда пришла Домой увидела, что это страховка. Когда получала карту, пробывала добиться чтобы мне вернули эти деньги, тем более в договоре там было написано что этот договор можно аннулировать втечении 14 дней. но мне отказали. Я пенсионер пенсия Маленькая, за эти деньги лекарства могла купить. Некрасиво отношения, плюс обман пенсионеров.
Написати коментар
Ответ банка
4 березня 2021, 10:02
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Обов'язково надамо вам зворотній зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Доброго дня. 31 січня я подала заяву на закриття рахунку в банку. На рахунку було 0,00. 02.03 прийшло смс повідомлення, що мою картку закрито і смс банкінг відключено. 04.03 отримала повідомлення у відділенні банку, що рахунок закрито. Однак вже 26.03 надійшло смс повідомлення про заборгованість за смс-банкінгом у розмірі 5 грн. Звернулась в контакт центр з проханням пояснити як за закритим рахунком може виникнути смс заборгованість. Мені сказали, що рахунок не закритий!!! (як????) закрита лише картка і послуга смс банкінгу датою 02.03, але до закриття встигло ще списатися 5 грн. і іх потрібно погасити. Сказали, що оскільки послуга відключена то це буде останній мій платіж і надалі кошти зніматися не будуть. 27.03 — погасила цей борг. Через певний час прийшло смс повідомлення про зарахування 5 грн на рахунок.
Питання: якщо банкінг відключено і кошти більше списуватися за послугу не будуть, то чому мені надалі приходять повідомлення про рух коштів на рахунку?
Із-за цього банкінгу мені весь час нараховують борг і не закривають рахунок за моїми заявами… прохання розібратися
Коли мені нарешті закриють рахунок? Вже майже 4 місяці ходжу з заявами до відділення.
Коментарі (1)
Питання: якщо банкінг відключено і кошти більше списуватися за послугу не будуть, то чому мені надалі приходять повідомлення про рух коштів на рахунку?
Із-за цього банкінгу мені весь час нараховують борг і не закривають рахунок за моїми заявами… прохання розібратися
Коли мені нарешті закриють рахунок? Вже майже 4 місяці ходжу з заявами до відділення.
Ответ банка
27 березня 2019, 16:43
Доброго дня!
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
Понадобилась справка из Ощадбанка для приватизации жилья. Позвонил на горячую линию. Оператор огорошенный моим вопросом :«Что нужно для получения справки?» не долго думая отправил меня в отделение на Маяковского 45. При этом сказал, что нужен код и копия паспорта. Вооружившись документами приехал в отделение на Маяклаского 45. Там выяснилось, что мне надо в отделение на Закреского 47. Пришел. Полчаса ушло на выяснение а где в рабочее время находится начальник обделения (Шевченко А.И.). После того как я ей высказал притензии по поводу времени нахождения на рабочем месте мне заявили, что она БОИТСЯ выдать мне справку для сына. И кто ответит за потерянное время? Почему некомпетентный работник уверен в своей безнаказанности?
Коментарі (2)
Ответ банка
28 липня 2016, 11:10
Добрый день. Приносим извинения за неудобства. Для получения данной справки клиенту необходимо обратится в отделение Ощадбанка по месту регистрации на момент создания списков. Пожалуйста, укажите Ваше ФИО и контактный номер телефона для решения данного вопроса.