Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Суми, вул. Роменська, 88
Адреса:
Суми, вул. Роменська, 88
Телефон:
+38 (054) 261-84-50
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Svettik1974
2 жовтня 2020, 12:39
Срок действия карточки истекает в сентябре 2020. Приходила в отделение банка за новой карточкой 3 раза, последний раз 23.09.2020, но карточки новой не было. Консультанты в банке уведомили что снимать наличные и карточкой можно пользоваться кроме интернет-платежей, которые будут блокироваться до момента обмена карточки. И вот 01.10.2020 при попытке расплатиться в супермаркете мне сообщают что карточка заблокирована и оплата невозможна. Звоню в контактный центр Ощадбанка, они подтверждают что карточка заблокирована и я могу только снимать наличные. 02.10.2020 при попытке снять через терминал в услуге отказано. банально — карточка заблокирована. Почему в такой ситуации карточка не была в отделении 01.09.2020? и зачем клиентов ставить в неловкое положение и обманывать специалистами банка? При этом я, находясь в отпуске, оказалась совсем в неудобном месторасположении от отделения банка. Шок.
Коментарі (2)
Ответ банка
2 жовтня 2020, 14:39
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Информацию, касательно Вашей консультации проверим и предоставим обратную связь. С ув. команда Ощадбанка.
Не доброго дня вам, бо мені ваш банк сьогодні влаштував саме такий день! Прийшла здати копійки у відділення у якому не було жодної людини до каси. Вислухала про себе і ті копійки таке, що й на голову не налазить. Спочатку касирка відмовлялася взагалі їх брати, мотивувала це якоюсь, мабуть «таємною», постановою. На прохання дати номер постанови тиша. Але про те, що «де я їх назбирала», і «де я їх тримала», і в неї «друга є робота», і вона візьме половину та інше, і все це у грубій формі, наслухалася. На прохання вести себе, як належить обслуговуючому персоналу теж хамство. Поряд сидів мабуть начальник, який сказав, що я маю розділити копійки за номіналом (може це й так), а на хамство касирки не реагував ніяк. Уявляю, якби ці копійки приніс хтось слабохарактерний (старенька людина «божа кульбабка» чи дитина), то так би і пішов «политий словесними фекаліями» додому. Як же так, що банківські працівники не лише не цінують клієнтів, а і впевнені у своїй безкарності. Хоча це в багатьох сферах українського суспільства, але треба ж починати очищатися.
Написати коментар
Ответ банка
23 жовтня 2019, 16:30
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. З співробітниками даного відділення буде проведена робота по поліпшенню якості обслуговування клієнтів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.