Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Суми, вул. Іллінська, 49
Адреса:
Суми, вул. Іллінська, 49
Телефон:
+38 (054) 260-12-32, +38 (054) 260-12-47
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Innaperevertana
28 серпня 2024, 16:08
4 місяця працівники банка не пересилають інформацію за платіжним дорученням Національної гвардії України, згідно якого повинні перерахувати кошти до м. Києва
Коментарі (1)
Строк пенсійної картки закінчився ще у вересені 2021р. Про те що строк картки спливає ніхто не повідомив. Коли звернувся до відділення Ощадбанку у м. Суми на вул. Богуна 16 виявилось що автоматично картки в цьому банку не перевипускають. Сказали що потрібно чекати 30 робочих днів і отримувати картку потрібно на іншому відділенні у м. Суми на вул.Іллінській.Чому я повинен кататись по всьому місту щоб отримати картку? В той раз отримав пенсію в касі банку по паспорту. Пройшло вже два місяці, картки так і не має. Проживаю в селі, пенсію отримати не можу. Приїхати в Суми також. Це якийсь беспредел!!! Управи немає!!! Звоню на контакт центр спитати скільки щє чекати, адекватної відповіді не отримав, Кажуть це не так просто. Що не просто, картку перевипустити?
Написати коментар
Ответ банка
8 листопада 2021, 16:38
Доброго дня! Термін дії картки розміщено на самій карті. Отримати картку можна в обслуговуючому відділенні банку, або ж замовити пересилку в будь-яке інше зручне відділення. У відділення в межах області вартість доставки буде складати 30 грн., в іншій області — 75 грн. відповідно до діючих тарифів. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, ми перевіримо, чи готова нова картка.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Заказал валюту 17.03.2020г, а мне говорят денег нет и незвестно когда будет, а у меня 21.03.2020 сделка договор купли продажи квартиры а денег не отдают с карточного счета и при этом я по договору оплатил задаток продавцу три тисячи дол.сша, а если купля не состоится из за отсутствие валюты деньги мне не возвраются.Кто мне их компенсирует.Буду подавать заявление в суд.После этого я советую не связывайтесь с ощадбанком это КИДАЛОВО в законе! Отделение Ощатбанка №10018/0145 находится в г.Сумы, ул.Ильинская,49 где управляющий Дудченко Андрей Николаевич. Слава Украине!!!
Коментарі (13)
Ответ банка
20 березня 2020, 15:26
Добрый день.
Напишите, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и номер телефона. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Напишите, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и номер телефона. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Потрібно було зняти велику суму коштів з зарплатної картки,. які попередньо були розміщені на онлайн депозиті. Депозит закінчився, кошти забажала зняти. Звернулись до відділення банку раніше до дня
. коли потрібно було зняти гроші з метою попередити касу банку та,
так би мовити, замовити кошти, щоб не виникло проблем. У відділенні банку відповіли феєричною фразою: звертайтесь у відділення. де було відкрито картку. При тому, що місце проживання не співпадає з адресою отримання картки, і їхати з великого міста, де багато відділень у маленьке, де відділення цього «недобанку12 лише одне — це повний маразм. А якщо я проживаю у м. Львові, а картку відкривала, наприклад, у Лебедині, мені також потрібно їхати за 500 км. щоб отримати свої кошти? Чи це такі відверто дурнуваті правила банку, чи працівникам каси просто ліньки замовити кошти для свого клієнта? Це по вашому клієнтоорієнтованість? Якби мали можливість, то ні в якому разі не отримували б зарплату через цей „недобанк“, але воля організації -роботодавця — »закон". Скільки не обслуговуюсь — одні проблеми в цьому банку, якщо якесь питання, то відразу посилають до відділення де отримували картку. Якщо ж «напарити » страховку, то в будь -якому відділенні в будь-який час. Саме обурення… + на гарячій лінії взагалі персонал. який лише грубіянить та вівповідає на складні питання хамством — жах. Цей банк повинен називатись по- іншому, наприклад, «Ад — банк».
Коментарі (4)
. коли потрібно було зняти гроші з метою попередити касу банку та,
так би мовити, замовити кошти, щоб не виникло проблем. У відділенні банку відповіли феєричною фразою: звертайтесь у відділення. де було відкрито картку. При тому, що місце проживання не співпадає з адресою отримання картки, і їхати з великого міста, де багато відділень у маленьке, де відділення цього «недобанку12 лише одне — це повний маразм. А якщо я проживаю у м. Львові, а картку відкривала, наприклад, у Лебедині, мені також потрібно їхати за 500 км. щоб отримати свої кошти? Чи це такі відверто дурнуваті правила банку, чи працівникам каси просто ліньки замовити кошти для свого клієнта? Це по вашому клієнтоорієнтованість? Якби мали можливість, то ні в якому разі не отримували б зарплату через цей „недобанк“, але воля організації -роботодавця — »закон". Скільки не обслуговуюсь — одні проблеми в цьому банку, якщо якесь питання, то відразу посилають до відділення де отримували картку. Якщо ж «напарити » страховку, то в будь -якому відділенні в будь-який час. Саме обурення… + на гарячій лінії взагалі персонал. який лише грубіянить та вівповідає на складні питання хамством — жах. Цей банк повинен називатись по- іншому, наприклад, «Ад — банк».
Ответ банка
12 березня 2019, 9:08
Доброго дня!
Проносимо вибачення за створені незручності. Обов'язково проведемо роботу зі співробітниками відділення. По можливості, вкажіть ПІБ обслуговуючого вас працівника.
Проносимо вибачення за створені незручності. Обов'язково проведемо роботу зі співробітниками відділення. По можливості, вкажіть ПІБ обслуговуючого вас працівника.
Было очень приятно прочувствовать внимание и просто человеческое отношение со стороны холл- менеджеров в 145 отделении банка на Ильинской. Так получилось, что нужно было оформить платежи и мне не повезло, как мне обьяснили вирус ПетяА выбил компьютерную систему. Мне всё детально разьяснили, хотя я был и на грани истерики. Очень оперативно помогла менеджер Яна в мой визит вчера за билетами на поезд… и ещё грамотно познакомили с системой платежей через терминал и через онлайн банкинг, большущее вам Спасибо! И хотя теперь мне вполне хватает ощад 24, но всё равно до скорых встречь, хочу разместить депозит.
Написати коментар
Ответ банка
4 липня 2017, 12:27
Добрый день! Спасибо, за положительный отзыв