Доброго дня!
Хотів би висловити подяку стосовно роботи керівника відділення за адресою місто Київ, вул. Григоренка 22/20.
Дуже вдячний за оперативне вирішення моєї проблеми, з приводу якої мене, я вибачаюсь, «футболили» на гарячій лінії та потім в податковій (куди мене відправили з гарячої лінії).
Зазвичай в ощадбанку відбувається все довго та, нажаль, не завжди професійно, але в даному випадку дуже вдячний, бережіть такого співробітника.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, пр-т Григоренка Петра, 22/20, прим. №700
Адреса:
Київ, пр-т Григоренка Петра, 22/20, прим. №700
Телефон:
+38 (044) 363-92-57, +38 (044) 294-76-08
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Доброго дня.
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Коментарі (5)
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Ответ банка
5 вересня 2022, 14:27
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
У меня был назначен приём 28.01.2022 в отделение банка проспект Григоренка 22/20 на 11.00 и я пришла в четко назначенное время, но отделение было закрыто и сотрудники были в отделении. Я связалась с банком что бы уточнить почему меня не предупредили, но 20 минут на связи не дали результата. Сотрудник выяснял то адрес то номер отделение и говорила что там отделения нет, то мои данные и никак не могла выяснить. По итогу связь прервалась и никто не перезвонил.
Почему заранее никто не перезвонил и не предупредил что сегодня будет закрыто отделение или очень заняты сотрудники
очень важной работой? Почему у банка такое отношение к своим клиентам?
Не рекомендую банк!!!
Написати коментар
Почему заранее никто не перезвонил и не предупредил что сегодня будет закрыто отделение или очень заняты сотрудники
очень важной работой? Почему у банка такое отношение к своим клиентам?
Не рекомендую банк!!!
Ответ банка
28 січня 2022, 16:22
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію. Вже з'ясовуємо всі деталі. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
По ходу моего спілкування з працівниками Ощадбанку, мені повідомили, що мою картку заблокували через платіж, який надійшов на неї. Начебто хтось поскаржився, що платіж зроблено без відома тої людини. Мене, при цьому, ніхто не питав, спроб розібратись, з боку банку, не було, просто заблокували всі кошти. Грубо кажучи, мене запевняють, що людина спала собі, нічього не робила, а, зранку, дивиться — з картки знято гроші. Якщо погодитись з такою версією, то входить, що Ощад вкрай не надійний банк, з одного боку можна проснулись з пустим рахунком, з іншого, можна отримати блок коштів. Так, любий бажаючий, може заблокували вам картку від Ощадбанку, треба лиш знати її номер, надіслати туди невелика суму, та поскаржитись в банк, а працівники банку, не розбираючись, заблокують вам її.
Виникає багато питань. Чьому не було спроб розібратись. Чьому заблокована всі грощі, а не спірна частина, як цього вимагає стаття 86 пункт 17, Закону України про платіжні послуги. Та взагалі, чи можна довірити свої кошти такій ненадійній конторі.