Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Угорська, 12
Адреса:
Львів, вул. Угорська, 12
Телефон:
+38 (032) 270-00-93, +38 (032) 270-00-16
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
NadiyaKu
22 жовтня 2024, 16:54
8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку. Я негайно повідомила працівників банку про цю проблему, написала заяву на повернення коштів, проте, незважаючи на численні звернення, гроші до сьогодні не були повернуті. Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена. Це моє останнє звернення до вашого банку для вирішення цієї ситуації. Наступним моїм кроком буде ескалація питання до Національного банку України та інших відповідних контролюючих органів. Даю вам 1 календарний тиждень від сьогодні, 22 жовтня 2024 року, для відповіді та вирішення цього питання. Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів привласнюються банком і не повертаються протягом такого тривалого періоду. Сподіваюся на ваше швидке втручання та вирішення цього питання.
Коментарі (2)
Мій батько відкрив пенсійний рахунок в ощадбанку. Зареєструвались в ощад24/7. Не можливо відключити смс банкінг, приходить повідомлення Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu 4−266* ne mozhe buty vidkliucheno. oschadbank.ua/chat.
Яким чином мій батько може відмовитись від смсбанкінгу та від кредитної лінії? Дякую за відповідь.
Коментарі (1)
Яким чином мій батько може відмовитись від смсбанкінгу та від кредитної лінії? Дякую за відповідь.
Ответ банка
19 липня 2021, 14:02
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, — обов'язкова умова для користування сервісом, оскільки для підтвердження операцій та входу генеруються смс-паролі.
Стосовно кредитного лінії, закрити її можливо залишивши відповідну заяву у відділенні, де обслуговується рахунок. Якщо виникнуть додаткові питання — звертається, будь ласка. Будемо раді допомогти.
Стосовно кредитного лінії, закрити її можливо залишивши відповідну заяву у відділенні, де обслуговується рахунок. Якщо виникнуть додаткові питання — звертається, будь ласка. Будемо раді допомогти.
З приємністю згадую свій перший візит в Ощадний банк 6319/0045
на вул. Угорській, в грудні 2004 р.
І кожен раз ідучи від банку,
яка б не була черга, і якби сиро і холодно не було на вулиці,
на серці завжди було тепло.
Пройшло більше 10 років. І якщо зміни в Україні були різні, то про Ощадний банк 6319/0045, в мене і моїх знайомих враження стабільно покращувалось.
І дуже вдячний працівниці банку, п. Перетятко Олені і іншій працівниці, що працювали разом за вашу чуйність, що звільнили мене від дискомфорту і клопоту, коли рік тому, я спішив в Луцьк і забув окуляри у вашому відділені, бо помітили і знайшли можливість, щоб я зміг їх забрати…
І поїздка зі Львова в Луцьк і далі, стала комфортною і приємною.
Мало в останній час людей які поступають так добропорядно.
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993-2001 років.
м.Калуш Івано-Франківська обл.
Володимир Новосад
Грудень 2019 р.
Написати коментар
на вул. Угорській, в грудні 2004 р.
І кожен раз ідучи від банку,
яка б не була черга, і якби сиро і холодно не було на вулиці,
на серці завжди було тепло.
Пройшло більше 10 років. І якщо зміни в Україні були різні, то про Ощадний банк 6319/0045, в мене і моїх знайомих враження стабільно покращувалось.
І дуже вдячний працівниці банку, п. Перетятко Олені і іншій працівниці, що працювали разом за вашу чуйність, що звільнили мене від дискомфорту і клопоту, коли рік тому, я спішив в Луцьк і забув окуляри у вашому відділені, бо помітили і знайшли можливість, щоб я зміг їх забрати…
І поїздка зі Львова в Луцьк і далі, стала комфортною і приємною.
Мало в останній час людей які поступають так добропорядно.
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993-2001 років.
м.Калуш Івано-Франківська обл.
Володимир Новосад
Грудень 2019 р.
Ответ банка
24 грудня 2019, 10:00
Доброго дня! Щиро вдячні за ваш відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Сьогодні (08.05.19), у відділенні 315, що знаходиться за адресою вул. Угорська, 12, м. Львів, я мала отримати переказ коштів із за кордону, попередньо замовивши гроші (бо таку суму, в євро, треба замовляти). Мені подзвонила касир, Глинюк Наталя Іванівна, сказала, що треба оформити страхівку — 50грн, я запитала, чи це добровільно-примусово, вона сказала ТАК, але якщо я буду наполягати, то страхівка не потрібна, я сказала ПОБАЧИМО. Прийшовши у відділення, п. Наталя, взяла в мене документи і почала оформляти видачу коштів, але, коли почула, що я не буду оформляти страхівку, відразу повернула мені паспорт і сказала, що без страхівки гроші не видасть, або видасть частину в євро, частину в гривнях… мене такий варіант не влаштував. Ми довго сперичались… коли я запитала чи видасть мені гроші, якщо я зараз оформлю страхівку, п. Наталя відповіла ТАК… я зробила їй зауваження, що це пряме вимагання грошей… після чого втрутилась касир по сусідству, Жолоб Тетяна Василівна, і сказала, що повної суми в євро немає, мол робіть, що хочете… прошу зауважити, що перед тим було сказано, що гроші є. Потім почали говорити про якогось клієнта, який прийшов перед мною і просив видати йому переказ в євро, що складав половину моєї суми… Було видно, що спрацювала особиста неприязнь і гроші мені не дадуть в любому випадку. Я запитала чи є варіант замовити ще на сьогодні мої кошти (це було зранку) на що мені відповіли НІ… тільки на п'ятницю… Я дуже знервувалась і не хотіла продовжувати безглузду розмову, так як гроші мені були потрібні на понеділок, а я в банк прийшла в п'ятницю (03.05.19) і з того часу мені не надали конкретної інформації, щодо всіх нюансів видачі валюти (про страхівку я почула в понеділок зранку). До того, я тут же подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що ніяких коштів на страхівку з мене не мають права вимагати… та цей аргумент не подіяв, навіть, на начальницю відділення, яка сказала «гаряча лінія знаходиться в Києві і вони там нічого не знають, а операторами понабирали студентів». Буду вдячна за реагування на цей інцидент.
Коментарі (2)
Ответ банка
8 травня 2019, 15:01
Доброго дня!
Приносимо вибаченя за творені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, запросимо до відділення для отримання коштів.
Приносимо вибаченя за творені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, запросимо до відділення для отримання коштів.