13.07.2021р. моїм знайомим, була проведена оплата за товар, платник фізична особа на підставі рахунку, провів оплату готівкою через касира Ощадбанку при цьому касир допустила помилку у розрахунковому рахунку через що кошти не поступили по призначенню до юридичної особи, хоча ЄДРПОУ та назва Ю.О. вірна. Банк бачачи, що кошти не поступили по призначенню і навіть не вважав за потрібне за більше, як 2-місяці зателефонувати платнику, щоб повідомити про проблему, хоча при оплаті, платником, було надано контактний номер телефону. Лише 15 вересня 2021р., юридична особа повідомила, що до неї не дійшла дана оплата. 15 вересня 2021р. у банк було звернення про відповідну помилку касира надавши оригінали документів з проханням щоб ці кошти були зараховані на рахунок відповідної юридичної особи, банк відмовився це зробити, мотивуючи тим, що ці кошти можуть бути лише повернуті цій особі, яка зробила оплату. Але цієї особи з серпня 2021р. не має в Україні і вона не планує повертатися в Україну. На прохання зарахувати ці кошти на рахунок юридичної особи, через помилку касира, в касі було звинувачено платника, що це він зробив помилку не перевіривши правильність реквізитів, а касир тут ні до чого. Отож, виходить
замкнуте коло, кошти зависли з вини банку і крайній у всьому є клієнт. Тепер, потрібно ще раз сплатити цю суму, щоб закрити суму боргу. Крім матеріальних втрат, ще було витрачено час та нерви. Тепер буду минати 10-дорогою цю контору. Також, хочу застерегти інших, щоб вони не попали в жорна цієї бюрократичної контори і користувалсь послугами банку, які є гнучкими цінують та ідуть на зустріч своїм клієнтам.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Патона, 4
Адреса:
Львів, вул. Патона, 4
Телефон:
+38 (032) 262-81-45
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
16 вересня 2021, 12:15
Доброго дня! Зазначимо, що ми не маємо технічної можливості блокувати заявку чи обмежувати коментування. При кожному платежі в касі клієнт ставить свій підпис, як підтвердження здійснення платежу.
Ответ банка
16 вересня 2021, 11:00
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.
Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.
18.02.20 г. я оплатила коммунальные услуги в отделении по улице Патона 4.
Кассир Романко Н.Б., изменив одну цифру в моем личном счете, отправила мои 995 гривен и 6 копеек на чужой счет.Таким образом у меня образовался долг.Я написала заявление по этому поводу 23 марта 1920 года, но вопрос до сих пор не решен.
Коментарі (3)
Кассир Романко Н.Б., изменив одну цифру в моем личном счете, отправила мои 995 гривен и 6 копеек на чужой счет.Таким образом у меня образовался долг.Я написала заявление по этому поводу 23 марта 1920 года, но вопрос до сих пор не решен.
Ответ банка
13 квітня 2020, 16:20
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Обратившись в отделение банка, чтобы положить деньги на свою Валютную карту, но тут думаю спрошу у кассира можна ли снять 300 долларов со своей карты с текущего счёта, на что мне ответили что денег нет… я сразу передумал пополнять свою валютную карту… и сообщил работнику банка что хочу заказать сумму на завтра и снять всю сумму с карты.На что поступил ответ что ничего мы не выдадим и завтра… всё это меня мягко говоря расстроило… и я спросилчто делать мне??? на что снова ответили что нам всё равно… ждите?? Или звоните на главное отделение в городе Львов на Сичовых Стрельцов 9! Возле моего дома где я проживаю находится ещё одно отделение Ощадбанка, куда я обратился в эти же сутки… думаю спрошу как ситуация обстоит у них с этим вопросом.В принципе всё повторилось… только после того как общался с начальником отделения… мне дали лист бумаги где сказали что можете написать вообще имя, сумму, и номер телефона и когда деньги появятся мы вам обязательно сообщим и вы прийдёте и получите свои деньги!!! Что б вы понимали это всё произошло 16.03.2020, и до сих пор я не получил ни одного доллара!!! Хотя я звоню в кассы этих двух отделений каждый день, и каждый день я получаю один и тот же ответ что иностранной валюты нет ни копейки… что даже что долларов я снять не могу!!! Я слежу за новостями на Минфине, и знаю что 25.03.2020 НБУ провёл аукцион на продажу 130 млн долларов США системно важным банкам, так где же они… ладно день два подождать что бы снять свои деньги со счёта… но две недели это уже слишком!!!P.S.Обращался в главное отделение Ощадбанка в городе Львов тоже по рекомендации работника отделения, но там же получил ответ что у них вообще нет иностранной валюты и на знают когда будет! Прошу помощи, сейчас время поджимает нужно снять деньги что бы оплатить крупную покупку
Коментарі (1)
Ответ банка
27 березня 2020, 10:50
Добрый день.
Приносим извинения за причиненные неудобства. Нам жаль, что эта ситуация вызвала у вас негативные эмоции. Ситуацию проанализируем.
Приносим извинения за причиненные неудобства. Нам жаль, что эта ситуация вызвала у вас негативные эмоции. Ситуацию проанализируем.
Відділенням АТ Ощадбанк №1013/0330, яке знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Патона,4 було порушено п.149 Постанови Правліня Національного Банку №492 від 12/11/2003 року, а саме затримано і до цих пір не надано довідки про закриття розрахункового рахунку, стягнуто плату за закриття розрахункового рахунку з нашого підприємства, що заборонено даною Постановою. Закриття рахунку інші банки вже роблять он-лайн, то Ощад вже 5-й!!! банківський день героїчно намагається зробити.
26 лютого 2020 року представник нашого підприємства зустрівся з Керуючим відділення АТ Ощадбанк №1013/0330, яка надала перелік документів, необхідних для закриття розрахункового рахунку. На наступний день всі документи були надані і представник банку завірив, що довідка про закриття рахунку буде готова на 28 лютого 2020 року.
Станом на сьогодні 04 березня 2020 року, провівши близько 3 годин у кабінеті Керуючої відділення АТ Ощадбанк №1013/0330 довідку про закриття рахунку не отримали, Керуюча відділенням посилається на незадовільну роботу центрального офісу, при зверненні на Горячу лінію Ощадбанку отримуємо відповідь, що «вплинути на ситуацію вони не можуть, все в руках Керуючої відділення». Отримуємо замкнуте коло.
Повна відсутність професійних навиків у працюючих. Таке враження, що повернувся в Радянські часи і на роботі сидять люди, яких прийняли явно не за професіональні навички. Вони уяви не мають про роботу в банківській сфері та професйній етиці.Горяча лінія Ощадбанку це окрема тема-це просто одна назва.Вони не вирішують проблем, а шукають шляхи, як уникнути їх вирішення.
Написати коментар
26 лютого 2020 року представник нашого підприємства зустрівся з Керуючим відділення АТ Ощадбанк №1013/0330, яка надала перелік документів, необхідних для закриття розрахункового рахунку. На наступний день всі документи були надані і представник банку завірив, що довідка про закриття рахунку буде готова на 28 лютого 2020 року.
Станом на сьогодні 04 березня 2020 року, провівши близько 3 годин у кабінеті Керуючої відділення АТ Ощадбанк №1013/0330 довідку про закриття рахунку не отримали, Керуюча відділенням посилається на незадовільну роботу центрального офісу, при зверненні на Горячу лінію Ощадбанку отримуємо відповідь, що «вплинути на ситуацію вони не можуть, все в руках Керуючої відділення». Отримуємо замкнуте коло.
Повна відсутність професійних навиків у працюючих. Таке враження, що повернувся в Радянські часи і на роботі сидять люди, яких прийняли явно не за професіональні навички. Вони уяви не мають про роботу в банківській сфері та професйній етиці.Горяча лінія Ощадбанку це окрема тема-це просто одна назва.Вони не вирішують проблем, а шукають шляхи, як уникнути їх вирішення.
Ответ банка
4 березня 2020, 15:52
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та зв'яжемось з вами та запросимо до відділення для отримання довідки.
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла