Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Лінкольна, 57
Адреса:
Львів, вул. Лінкольна, 57
Телефон:
+38 (032) 293-89-88
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 липня 2020, 18:32
Доброго дня!
1. Радимо оновити вашу версію на нову, вона підтримує всі основні операційні системи (Windows, MacOS, Linux).
2. На період карантину зони 24/7 зачиняються у вечірній час з міркувань санітарної безпеки. Вони продовжать роботу у форматі 24/7 після завершення карантину.
3. Платежі проводяться в операційний час, що вказано в умовах договору.
4. Система показує рух коштів за весь період часу, починаючи з дня відкриття рахунку.
5. Обідня перерва співробітників банку жодним сином не впливає на роботу програмного забезпечення, воно працює без перерв 24/7.
6. Підтверджуємо, смс-інформування тарифікується, про це написано в тарифах банку, які є публічними. Кожен клієнт має можливість ознайомитись з тарифами ще до звернення у відділення банку.
7. Як повідомляли раніше, система працює у режимі 24/7. Виводити гроші можливо цілодобово.
8. Банк працює над вдосконаленням додатку та сайту. Намагаємось постійно оновлювати систему та додавати нові можливості для зручності клієнтів.
9. Електронний ключ — елемент безпеки. Не думаємо, що вам сподобається, якщо кожен бажаючий зможе скористатись вашим особистим кабінетом та проводити операції без вашого дозволу.
10. Дана операція була прописана в договорі. Підписавши договір, ви погоджувались з тим, що ви ознайомлені з усіма його пунктами та з ними погоджуєтесь.
Пані Галині передамо від вас вітання. З свого боку, дякуємо за позитивну оцінку співробітника.
1. Радимо оновити вашу версію на нову, вона підтримує всі основні операційні системи (Windows, MacOS, Linux).
2. На період карантину зони 24/7 зачиняються у вечірній час з міркувань санітарної безпеки. Вони продовжать роботу у форматі 24/7 після завершення карантину.
3. Платежі проводяться в операційний час, що вказано в умовах договору.
4. Система показує рух коштів за весь період часу, починаючи з дня відкриття рахунку.
5. Обідня перерва співробітників банку жодним сином не впливає на роботу програмного забезпечення, воно працює без перерв 24/7.
6. Підтверджуємо, смс-інформування тарифікується, про це написано в тарифах банку, які є публічними. Кожен клієнт має можливість ознайомитись з тарифами ще до звернення у відділення банку.
7. Як повідомляли раніше, система працює у режимі 24/7. Виводити гроші можливо цілодобово.
8. Банк працює над вдосконаленням додатку та сайту. Намагаємось постійно оновлювати систему та додавати нові можливості для зручності клієнтів.
9. Електронний ключ — елемент безпеки. Не думаємо, що вам сподобається, якщо кожен бажаючий зможе скористатись вашим особистим кабінетом та проводити операції без вашого дозволу.
10. Дана операція була прописана в договорі. Підписавши договір, ви погоджувались з тим, що ви ознайомлені з усіма його пунктами та з ними погоджуєтесь.
Пані Галині передамо від вас вітання. З свого боку, дякуємо за позитивну оцінку співробітника.
Працівниці некомпетентні. Обслуговують довго і хамлять. В робочий час займаються приватними справами.
Коментарі (1)
Ответ банка
4 листопада 2016, 14:09
Добрий день. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, ПІБ та дату/час звернення у відділення. Ми розглянемо ситуацію детально та приймемо міри.
1. З макбуку зайти в клієнт банк немає технічної можливості — тільки віндовс. З віндовсу додаткова програма з проблемами зчитує електронний ключ.
2. Постійні проблеми з доступом у відділення з цілодобовим самообслугованням.
3. Платежі проводяться від 2 до 5 годин. Операційний день з 8 до 16:30. Але якщо подзвониш до пані що відкривала рахунок то проведе платіж вручну.
4. Рух коштів на поточному рахунку видно лише за два дні)))
5. Обід)) я не знаю кантор де зараз обід)) і вслухайтесь)) в клієнтбанк під час обіду теж увійти немає технічної можливості
6. Смс банкінг послуга платна, можна не підключати, але для входу в додаток потрібно отримати смс, що означає що додаток безкоштовний лише умовно. Копійки, але ж харить.
7. Вивести гроші на корпоративну картку в неопераційний час — немає технічної можливості.
8. Додаток сирий і повільний. З сайтом те саме.
9. Без електронного ключа який видали в банку — жодної операції по рахунку зробити немає технічної можливості
10. Зняти гроші з поточного рахунку через касу можна лише з чековою книжкою… з чековою книжкою :D
Пробув з банком менше місяця. Не буду рекомендувати Ощад нікому бо шансів що хтось візьметься і переробить всю структуру дуже мало.
Одне мені сподобалося — це пані Галина зі відділення на вул. Лінкольна яка відкривала мені рахунок. Дуже хороша жінка що допомогла без стресу сприйняти всі вищеперераховані недоліки)))