Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Городоцька, 115
Адреса:
Львів, вул. Городоцька, 115
Телефон:
+38 (032) 237-05-96, +38 (032) 237-06-26
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Добрий день! Звертаюсь до вас зі скаргою на працівника вашого банку, який знаходиться у м. Львів вул. Городоцька 125, а саме на зав. відділення Галину. Неадекватна поведінка Галини, її хамство і халатне відношення до роботи перейшли всі межі. Я вже на протязі 5 міс. не можу отримати поточну карту на отримання заробітньої плати. Причина в тому, що за прискорення отримання картки Галина вимагає хабар. Я зверталась на вашу гарячу лінію і звертаюсь до вас! Будь ласка наведіть порядок з зав. відділенням Галиною, таким працівникам не місце у вашому банку. Я і моя компанія ТЗОВ ''Чарівна Лілея'', вже більше 20 років є клієнтами вашого банку, але після такого відношення зав. відділенням Галини маємо бажання закрити свій рахунок і стати клієнтами іншого банку. Сподіваюсь на ваше справедливе рішення, яке ви приймете на рахунок зав. відділення Галини. Кон. тел. 0972487400
Написати коментар
Ответ банка
19 серпня 2019, 11:53
Доброго дня!
Дякуємо за сигнал, перевіримо інформацію.
Скажіть, ви отримали вашу картку?
Дякуємо за сигнал, перевіримо інформацію.
Скажіть, ви отримали вашу картку?
Добрий день. Хочу подати скаргу на відділення Ощадбанк за адресою м. Львів вул.Городоцькій 125.від Митюк Лариси Степанівна. Оплачуючи квитанцію за газ 30.01.2019 о 16.30 касир Геба Валентина Андріївна зробила помилку в результаті чого мої кошти здійснили оплату за газ чужій незнайомі людині.Звернувшись до менеджера віділення отримала завірення що помилка буде виправлена.Прийшовши на наступний день менеджер сказала щоб я прийшла ще через день а по телефону відповіла в хамовитій формі що вона немає часу зі мною розмовляти.
Коментарі (2)
Ответ банка
4 лютого 2019, 11:35
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію. З працівником відділення проведемо роботу. Скажіть будь ласка, кошти перераховані на актуальні реквізити.
Приносимо вибачення за ситуацію. З працівником відділення проведемо роботу. Скажіть будь ласка, кошти перераховані на актуальні реквізити.
Здраствуйте, 28 июня зделал банковский перевод, доларовый, с форекса на ощадбанк, заплатил большую комиссию, все реквизиты были указаны верно, деньги пришли в банк через полторы недели. В день поступления средств работники банка не дозвонились до меня, я явился лично на следующие сутки, но мои деньги бесследно пропали, объяснили что деньги вернули на счет форекс, но никаких отчетов по возврату средств мне не предоставили, на форекс они так и не вернулись. на каком основании ощадбанк совершил операцию по возрату средств на форекс без моего участия? почему деньги не сохранились на моем счете в ощадбанке? И как мне потребовать от банка вернуть их мне обратно?
Коментарі (4)
Ответ банка
13 липня 2018, 15:56
Добрый день. Для возможности разобраться в ситуации просим написать в личные сообщения Ваши ФИО и контактный номер телефона. Адрес отделения: г. Львов, ул. Городоцкая 125?
при в ходе в отделение а именно помещение Ощадбанка находится огромная лужа глубинной примерно «по щиколотки» которую переступить физически невозможно, зато искупаться вполне, правда вот вода не очень чистая. Далее вас встречают «любезнейшие» работники банка и будет очень хорошо если они ответили на ваш вопрос или вообще хоть как-то отреагировали, с чем это связанно неизвестно (но как в народе говорят, это все потому что ты по-русски говоришь). Если вам конечно повезло и с вами заговорили вы слишком не обольщайтесь вас ждут еще новые сюрпризы. Печати которые ставят в этом отделении прочесть нереально. Это очень большое синее круглое пятно залитое красной. Хотя если не учитывать «мелочи жизни» отделение просто чудесное!!!
Написати коментар
Ответ банка
16 січня 2017, 17:14
Добрый день. Спасибо за информацию. Проверим и исправим.
Не привітні, як не в телефоні сидять, то між собою говорять, на клієнтів не звертають уваги, коли задала запитання відповідь була через 5 хв, бо телефон важливіший!
Завжди заходила у відділення на Ст.Бандери, там набагато привітніші працівники!