Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Генерала Т. Чупринки, 84
Адреса:
Львів, вул. Генерала Т. Чупринки, 84
Телефон:
+38 (032) 237-13-69
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
MariiaSemiianiv
22 жовтня 2021, 16:31
Заблокувала картку коли там було по нулях, за місяць прийшло сповіщення що за щось зняло 25 грн і тому на заблокованій карті пішли мінуси. Пішла у відділення щоб закрити картку, у чому мені відмовили і сказали що закрити картку може тільки те конкретне віддлення де мені видали картку (а це 1,5 год міськими маршрутками від мого місця проживання). Подвонила на гярячу ліню, де мені сказали що мені мають закрити в будь-якому відділенні в межах області, хотіла дати трубку придставникам відділення але жінка на гарячій лінії відмовилась. Вернулась у відділення де мене ще раз послали у інше відділення, незважаючи на те що сказали на гярячій лінії. Поїхала в те відділення, але по співпаддіню майже одразу після мого 25 річчя. Виявилось що оскільки у мене фото не переклеєне мій паспорт не дійсний і картку мені закрити не можуть, але УВАГА: ЩОМІСЯЧНа ПЛАТА ВСЕОДНО БУДЕ ЗНІМАТИСЬ, із заблокової картки із власником з недійсним паспортом.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 жовтня 2021, 11:28
Доброго дня! В даному випадку щомісячна комісія є однією з умов, на основі якої обслуговується рахунок відповідно до умов договору. Цей договір визначає взаємодію між банком та клієнтом, права та обов'язки кожної зі сторін.
Блокування однієї з карток до рахунку обмежує проведення операцій та платежів саме по цій карті, проте не є підставою для припинення списання комісій по рахунку, оскільки він продовжує обслуговуватись.
При зверненні клієнта до відділення, банк повинен його ідентифікувати відповідно до наданих документів і якщо вони недійсні, виконання операцій в такому випадку буде порушенням законодавства. Просимо вас замінити паспорт, тоді ми будемо мати право вас за ним ідентифікувати.
Блокування однієї з карток до рахунку обмежує проведення операцій та платежів саме по цій карті, проте не є підставою для припинення списання комісій по рахунку, оскільки він продовжує обслуговуватись.
При зверненні клієнта до відділення, банк повинен його ідентифікувати відповідно до наданих документів і якщо вони недійсні, виконання операцій в такому випадку буде порушенням законодавства. Просимо вас замінити паспорт, тоді ми будемо мати право вас за ним ідентифікувати.
Ось мені, дуже, і шалено цікаво, якого біса Ощад банк взагалі поліз до питань монетизації, софт, не працює кабінет пільговика не працює, смс інформування не працює, працівники відділення нічого зробити не можуть.
В ітозі, Ощад банк, накопичив собі сумму виплачену службою соціального захисту за 3 місяці, і жодного разу не сплатив її в комунальні служби, на запитання чому??? Працівники і працівниці розводять ручками і кажуть, софт не працює, тож виникає питання якого біса ви з нерабочим софтом полізли щось робити.
Результат; в мене на рахунку кошти є, отримати їх не можна, послуги сплатити не можна, і завдяки ощаду виникає борг по комунпослугам, нафіга ви такі взагалі потрібні??? Абсолютно брехливий заклад, з черговою спробою облапошити людей.
Висновок: банк вкрав мої пільги по УБД, зробив з мене боржника по комун послугам, і щей посилає чекати виплату після червня місяця. Походу час іти в суд.
Коментарі (1)
В ітозі, Ощад банк, накопичив собі сумму виплачену службою соціального захисту за 3 місяці, і жодного разу не сплатив її в комунальні служби, на запитання чому??? Працівники і працівниці розводять ручками і кажуть, софт не працює, тож виникає питання якого біса ви з нерабочим софтом полізли щось робити.
Результат; в мене на рахунку кошти є, отримати їх не можна, послуги сплатити не можна, і завдяки ощаду виникає борг по комунпослугам, нафіга ви такі взагалі потрібні??? Абсолютно брехливий заклад, з черговою спробою облапошити людей.
Висновок: банк вкрав мої пільги по УБД, зробив з мене боржника по комун послугам, і щей посилає чекати виплату після червня місяця. Походу час іти в суд.
Ответ банка
17 лютого 2020, 11:06
Доброго дня! Система працює в стандартному режимі. Якщо ви отримуєте безготівкому монетизацію, гроші в готівковій формі ви зможете отримати в літку, звернувшись до відділення банку. З деталями програми ви можете ознайомитись на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/sd