Ощадбанк без погодженя і попередження включає послугу СМС-сповіщення на картку киянина.
При тому, що в 2020 році я вже вимушений їхати у відділення, щоби скласти заяву про відключення послуги. Але в 2021 році знову включили послуги, щоби знімати 7 грн.
Здається мені такий «сервіс» підпадає під умови якоїсь статті Карного кодексу, так?
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Панаса Мирного, 16/13-А, група прим. №22 (прим. 1,2,3)
Адреса:
Київ, вул. Панаса Мирного, 16/13-А, група прим. №22 (прим. 1,2,3)
Телефон:
+38 (044) 363-93-62, +38 (044) 363-93-61
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-13:45, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
1 вересня 2022, 15:47
Доброго дня.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).
Ответ банка
23 березня 2021, 14:31
Доброго дня. Без погодження і попередження банк не підключає клієнтам послугу смс-інформування. Банк діє виключно в рамках ДКБО.
Рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку, де вам повідомлять точну причину активації послуги.
Нагадаємо також, що наприклад при реєстрації в Ощад 24/7 послуга смс-інформування підключається автоматично, про що система попереджує клієнта.
Рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку, де вам повідомлять точну причину активації послуги.
Нагадаємо також, що наприклад при реєстрації в Ощад 24/7 послуга смс-інформування підключається автоматично, про що система попереджує клієнта.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.