Прийшли відкрити особисту картку «Моя карта», яка згідно з інформацією на сайті ощадбанку безкоштовно оформлюється та безкоштовно обслуговується.
Але співробітник сказав, що безкоштовно вже не відкривається, і щоб відкрити потрібно заплатити 150 грн.
Прийшлось заплатити.
При внесенні 150 грн кассир квитаніцю не видав, що нас насторожило.
Вже вдома подзвонив на гарячу лінію ощадбанку і дізнався, що картка дійсно відкривається безкоштовно.
А 150 грн взяли за автострахування (авто і водійських прав у нас немає і не буде).
Тобто співробітники для того, щоб робити план по страхуванню не просто нав’язують додаткові послуги, які вам не потрібні, а не дають вам можливості скористатися іншими послугами банку, поки їх не заплатите (бо їм треба робити план, бо не отримують премію).
Виходить, поки громадяни України рахують копійки, щоб вижити в цих надскладних для країни умовах, співробітники ощадбанку беруть за безкоштовні послуги гроші. Вважаю такі дії як Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (стаття 190 Кримінального кодексу України). Розумію що ці гроші співробітник не поклав собі в карман, але робиться все це для того. щоб потім отримати премію за виконання плану по не потрібних клієнтам послугам.
Пишу також, щоб попередити клієнтів цього банку: уточнюйте по гарячій лінії ощадбанку законність та реальну вартість наданих вам послуг, через те, що під виглядом однієї послуги підсовують інші.
Хочеться знати публічну відповідь Ощадбанку стосовно дій співробитників: вимагання менеджером 150 гривень за оформлення «Моя карта» і не видачею квитанції касиром. Вважаю що менеджери та касири працюють заодно в цій схемі.
Також вимагаю провести розслідування по цим страховкам, які підсовують співробітники. Впевнений, що не тільки нам прийшлось заплатити за ці страховки щоб отримати ті послуги, за якими ми приходили.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Адреса:
Київ, вул. Олени Теліги, 35
Телефон:
+38 (044) 467-02-26
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 вересня 2022, 11:35
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців (не обов'язково щоб це були операції в ощад 24/7), то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, так як ви повідомили що картою користуєтеся то дана комісія з вас списуватися не буде. Перепрошуємо за консультацію нашого працівника банку. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Договір комплексного банківського обслуговування дійсно об'ємний, при цьому розділ карток який вас цікавить не такий великий.
Ответ банка
1 серпня 2022, 10:41
Доброго дня. Перепрошуємо, ситуацію вже перевіряємо. Найближчим часом зв'яжемось з вами.
Я звернулась до відділення ощадбанку оформити картку киянина. Мені сказали, що до цієї картки додається кредитна картка, яка пов’язана з карткою киянина. Я не розуміюсь на банківських справах і довіряю співробітникам банку, тож я оформила. Тепер менеджер банку вимагає, щоб я почала користуватись кредиткою, чи зняла з неї гроші, чи розрахувалась в магазині на 305 гривень. То як хочеш картку киянина, то влазь в борг до банку? Це знущання? На гарячій лінії мені відповіли, що ці картки не пов`язані, і я маю право не користуватись кредиткою і закрити рахунок. То навіщо так дурити людей? Що це за обслуговування? І що це за сума 305 гривень? Чому я зобов`язана влазити в борг до банку? Навіть невеликий? Поясніть будь ласка! Ще не отримавши картку киянина, я вже хочу взагалі відмовитись від будь яких послуг цього банку!
Коментарі (3)
Ответ банка
11 лютого 2022, 11:54
Доброго дня! Перепрошуємо за цю ситуацію. Звичайно, оформлення кредитної картки не є обов'язковим. Найближчим часом зв'яжемось з вами.
Я пришла в отделение банка получить услугу которая стоит денег. Я пришла поменять новые деньги" монеты «на бумажные в рабочее время в рабочий день.Говорю кассиру поменяйте пожалуйста. Я даже по номинации все разложили. Она она Я не буду этого делать, я говорю, а почему, она Я ж не могу оставить мелочь сменщице))) Я стою в шоке.Говорю у вас услуга есть такая она говорит да.Я Говорю вы на работе она молчит.На секунду это стоит грн 70.Я уже не первый раз меняю.Она говорит, но вы можете понять я не буду её считать.И тут мои нервы не выдержали)! Почему ты тогда тут работаешь почему такие ленивые должны быть лицом банка ?? Ощадбанк банк вы работников с улицы подбираете или по знакомству.Покачто будет вот так к лучшему мы не прийдем! Это всеравно что бы я пришла в магазин, а мне отказались продать хлеб.Противно.
Коментарі (1)
Ответ банка
31 січня 2022, 9:19
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Перевіримо всі деталі ситуації та надамо зворотний зв'язок.
Дуже задоволена відношенням до клієнта. Особлива вдячність О. А. Рабчун, яка грамотно консультує, завжди на зв’язку і готова допомогти. Дійсно професіонал своєї справи!
Написати коментар
Ответ банка
4 листопада 2021, 9:44
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук та довіру.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Ужасный банк!
Сервис ниже плинтуса!
У меня карта действительна была до 01.21. Вдруг, в середине месяца января я узнаю что она заблокированна автоматически потому что в отделении уже пришла новая карта. я в другом городе и паспорта нет с собой.
И все — ни денег, ни карты — НИЧЕГО!
Ни предупреждения о том что что-то будет заблокировано, ни возможности востановления, ни возможности снять деньги без паспорта, ни возможности оплаты онлайн чере гореприложение ощад24.
Ощущение что меня просто кинули.
Больше ни копейки не буду хранить в этом недобанке!
Коментарі (2)
Сервис ниже плинтуса!
У меня карта действительна была до 01.21. Вдруг, в середине месяца января я узнаю что она заблокированна автоматически потому что в отделении уже пришла новая карта. я в другом городе и паспорта нет с собой.
И все — ни денег, ни карты — НИЧЕГО!
Ни предупреждения о том что что-то будет заблокировано, ни возможности востановления, ни возможности снять деньги без паспорта, ни возможности оплаты онлайн чере гореприложение ощад24.
Ощущение что меня просто кинули.
Больше ни копейки не буду хранить в этом недобанке!
Ответ банка
1 лютого 2021, 12:23
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію детальніше. Зняти кошти можна в будь-якому відділенні банку з паспортом.
Відповідь адміністратора
31 січня 2021, 10:27
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 05.002.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Изначально оформила карту для оплаты коммуналки, не хотела, но государство вынудило, вроде как нормально, пополняла раз в месяц, когда нужно было платить, соответственно и пользовалась раз в месяц. В прошлом году, когда я была в другом городе мне позвонили из моего отделения и плпросили прийти еще раз заполнить анкету, в противном случае мою карту заблокируют, объяснили это « з метою запобігання коррупції». Я ответила, что не могу. Через неделю позвонили снова. В общем, когда вернулась в Киев пришла в банк. На вопрос зачем ответ убил: « Ваше имя и фамилия имеют еще 40 клиентов и нам нужно убедиться, что это Вы». Вы шутите? Ничего нового я не сказала, те же данные что и при оформлении карты. Про работу терминалов по оплате и сказать нечего. Один из 3 практически всегда не работает, другие виснут время от времени, а если не виснут, то через раз недодают квитанции, приходится стоять очередь в кассу и распечатывать квитанцию. Часто в кассе нет денег, даже 5 тыс. не всегда могут выдать.
Отдельно хочу написать о Ощад24, кто это разрабатывал? Почему любой человек по адресу может узнать на кого зареестрированна квартира и сколько платишь за коммуналку, а также есть ли долги или переплата. Вы про защиту персональных данных слышали? Не думали, что этой информацией могут пользоваться мошенники!
Коментарі (1)
Отдельно хочу написать о Ощад24, кто это разрабатывал? Почему любой человек по адресу может узнать на кого зареестрированна квартира и сколько платишь за коммуналку, а также есть ли долги или переплата. Вы про защиту персональных данных слышали? Не думали, что этой информацией могут пользоваться мошенники!
Ответ банка
19 червня 2020, 11:41
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Хотим заметить, что банк лишь выполняет требования законодательства и не намерен без причины просить клиентов прийти в отделение. Что касается поиску коммунала по адресу, это функция которая реализована почти во все банках и предназначена для удобства клиента.
Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.
Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).
Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?
Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?
П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.
Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?
Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.
Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.