Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Деревлянська, 2-6
Адреса:
Київ, вул. Деревлянська, 2-6
Телефон:
+38 (044) 483-38-59
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
1234567899mihha
24 січня 2024, 23:29
касири дуже хамовиті, у квитанціях замість ком. збіру 15 грн нараховують 30 грн, в деяких 45 грн.Кліент не завжди перевіряє, на це і розрахунок. Зіткнувся з таким з касиром Пікулік Ніна Віталіівна.На помсту чи з корупційних складових.
Коментарі (1)
Відповідь адміністратора
28 січня 2024, 10:38
Відгук не зарахований (на 28.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Після першого візиту писати відгук не став, подумав — випадковість. Сьогодні був знову, обслуговувала головний економіст Ганна МАЩЕНКО. Професійно, ввічливо, культурно, всі питання вирішено. Дякую! Так тримати!
Написати коментар
Ответ банка
26 січня 2022, 8:11
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук. Цінуємо ❤️
Якісне обслуговування, доброзичливі співробітники особливо Мащенко Г.А. Побільше таких.
Написати коментар
Ответ банка
29 липня 2020, 9:05
Вдячні за ваш відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Ще взимку мені автоматично на соціальну картку ощадбанку включився банкінг. Звернувся до оператора Черниш Наталії за адресою банку: вулиця Деревлянська, 2-6, Київ, 04050. Що сталося? відповідь: Це автоматичний збій. ідіть вам гроші повернуть. по 7 грн. на пів року в місяць тупо віджали і не повернули. далі 2.06.2020 так сталося що я знову попав на заміну карток до Черниш Наталії. Пенсійну вона замінила банкінг увімкнула. потім видала дві картки лікарняної каси банкінг теж увімкнула хоча благав не робити цього. казав викніть а вона сказала що банкінг безкоштовний. зайшов у фінансовий фідділ лікарняної каси поліклініки МВД м.Києва там сказали що банкінг на їхні картки платний. зателефонував по гарячій лінії трубку взяв Влад теж сказа що банкінг платний. на моє прохання він його відключив але 7 грн. через місяць все рівно знімуть так як відбулось підключення. Зателефонував у відділення сказав що буду писати скаргу на Наталію Черниш так мені заблокували вхід в ощад 24. телефоную на гарячу лінію а там зла жіночка сказала що зі зміною картки потрібно поміняти пароль. а за заміну пароля казала Черниш Наталія теж беруть гроші. Рука руку миє. Самий паскудний банк ощадбанк. жаль що приходиться з ним працювати так як я бувший воений і пенсію нам надавали тільки в ощадбанку. З повагою Анатолій Мотричук. Да навіть з відключеного банкінку картки киянина зняли 7 грн. в мінус пішло.
Коментарі (2)
Ответ банка
4 червня 2020, 16:56
Доброго дня! Препрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо.
23.01.2020 звернувся у відділення банку в м. Києві ТВБВ №10026/167 по вул. Деревлянська, 2/6, для отримання номеру реквізитів свого рахунку. Працівник банку повідомив, що ця послуга коштує 50 (п’ятдесят) гривень. На мої переконання у тому, що в минулому (2019) році я неодноразово отримував цю послугу безкоштовно, і де знаходиться інформація про плату за цю послугу, мені повідомили, що на сайті банку. Я повідомив працівника банку, що буду скаржитися. Оплативши цю послугу (квитанція №27239), отримав реквізити рахунку.
Також, цього дня я зателефонував на гарячу лінію банку і дочекався з’єднання з оператором (близько 10 хв.) та пояснив ситуацію з оплатою за отримання номеру реквізитів рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив, що ця послуга безкоштовна. Прошу надати письмові пояснення.
Написати коментар
Також, цього дня я зателефонував на гарячу лінію банку і дочекався з’єднання з оператором (близько 10 хв.) та пояснив ситуацію з оплатою за отримання номеру реквізитів рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив, що ця послуга безкоштовна. Прошу надати письмові пояснення.
Ответ банка
5 лютого 2020, 9:39
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, ситуацію перевіримо.
Відмовили в обміні монет на гривні, мотивуючи це тим, що вони вдень можуть приймати лише 3 кг копійок. Приходьте завтра і зранку називається, але це не означає, що касиру не буде приймати впадло і завтра.
Написати коментар
Ответ банка
4 листопада 2019, 14:20
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.