Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В

Адреса:
Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В
Телефон:
+38 (057) 766-47-58, +38 (057) 766-47-55
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-16:00, перерва: 12:00-12:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
27 січня 2022, 18:33
Був сьогодні у відділенні, розташованому за адресою м. Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В (ринок Барабашова). З трьох кас працює лише одна (така ж ситуація була і місяць тому — 28.12.2021), адміністратора немає (як і місяць тому). На моє питання чому так управляюча відділення — Ольга Володимирівна — відповіла, що всі касири хворіють. Минулого разу, 28.12.2021, була така ж відповідь, тобто пройшов місяць, а проблема нею так і не була вирішена. Так, у житті бувають різні обставини, хвороби, інше, але це відділення розташоване на ринку, тому до цієї однієї каси черга з людей, які отримують монети за онлайн замовленням монет НБУ (і це єдине відділення у місті, яке має на це право), ФОПи, які здають виручку, бо це найбільший у місті ринок, іноземці, які надсилають або відправляють перекази. Проте ж відділення, яке не може якісно обслуговувати клієнтів, свято дотримується режиму своєї ненапряжної роботи. Так після півгодини у черзі, а я був третій і останній в ній, підійшов час перерви і нас просто вигнали на мороз. На моє прохання все ж таки обслужити, вона відповіла, що час перерви і касир має поїсти (так, це її законне право), але ж це не була мою провина, що відділення не працює належним чином. Далі я попросив її підтвердити через час, що ми були у черзі перші, на що вона відповіла, що робити це не буде і ми маємо або час чекати у їх перепокою, майже на вулиці — це приміщення площею 2 кв. метри з банкоматом та терміналом і дверима на вулицю, які майже не зачиняються, а бо прийти через час і знову займати чергу. Це має всі ознаки стотського відношення як до людей в цілому, так і до клієнтів зокрема. Нам прийшлося чекати і коли нас обслуговували, то я ще чув як працівник відділення консультував дуже літнього чоловіка, який звичайно не розумів усіх нюансів банківського обслуговування. і замість того, щоб донести до нього простими словами, чому вони не мають можливості йому допомогти, робітниця просто сказала, що він нічого не розуміє і вона не буде витрачати на нього час. Скаргу (з другого разу, бо в перший раз сервісний центр банку не міг її прийняти з якихось причин) на роботу відділення та її управляючої я залишив. Але ж немає ніяких сумнівів, що ніяких дисциплінарних мір до неї вжито не буде, бо як виглядає політика банку ми вже побачили. Відповідь можете не надавати. Да, ми самі винні, у людей хвороби, перерва, а ми бидло, яке можна вигоняти на холодригу. Нехай всім щастить

Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
28 січня 2022, 7:53
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Ще раз переглянемо кадрове питання у даному відділенні та перевіримо ситуацію із консультацією літнього чоловіка.

Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/
5
19 січня 2021, 12:28
19.01.21 я обратилась в отделение Ощадбанка, расположенное в районе ст.м.Барабашова.Вопрос касался субсидии, которая была мне начислена на карту, срок действия которой истек пару лет назад. Абсолютно некомпетентная оператор по работе с клиентами предлагала мне и в отдел начисления субсидий обратиться, и карту новую перевыпустить, совершенно не разобравшись в том, что банк сам перечисляет средства по службам и карта мне совсем не нужна, тем более, срок её изготовления 10 рабочих дней и получить я ее могу только в том отделении, где первый раз ее получала. Я была просто взбешена таким отношением к моему вопросу, от всего отказалась и решила позвонить на горячую линию. И, представьте себе, попала на ВЕЛИКОЛЕПНОГО СПЕЦИАЛИСТА, Светлану Богомоленко, которая мне все по моему вопросу объяснила и карту рекомендовала получить в апреле месяце, если на ней останутся субсидионные средства, т. е.в конце отопительного сезона. Я хочу поблагодарить Светлану Богомоленко за предоставленную мне информацию, компетентный ответ по существу и за то, что КЛАССНЫЙ специалист избавил меня от долгого и никому не нужного стояния в очередях. Хорошо, что есть такие люди в банковской сфере. Прошу обратить внимание руководства на персонал отделения по адресу ул. Ак.Павлова 165 В, возможно, им требуется переквалификация или помощь в общении с клиентами банка
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
19 січня 2021, 15:52
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотній зв'язок. Хотіли б перевірити ситуацію та якість наданої консультації детальніше. Уточніть, будь ласка, в приватні повідомлення, ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вдячні.
2
28 грудня 2020, 14:53
Раніше ми в Харкові купували пам’ятні монети НБУ(On-line замовлення) в відділенні Ощадбанку по вулиці Алчевських 20/22. Якість обслуговування, та ставлення до людей було на найвищому рівні, думаю навіть за європейськими нормами. Тому що все робилося для швидкого і зручного обслуговування клієнтів. 2−3 хвилини для покупки монет однією людиною. Часто люди намагаються купити відразу кілька випусків монет, так як графік роботи банку збігається з графіком роботи більшості людей(Пн.-Пт. з 09.00 до 16.00), і більшість людей змушена якось вирішувати питання відсутності деякого часу(і бажано короткого) на роботі. І працівники банку в тому відділенні це теж розуміли, бо завжди(самі, навіть без жодних прохань до них!), щоб прискорити час обслуговування людей, якщо поруч в іншому віконці не було клієнтів(всього було 3 віконця. 1- для продажу монет, інші 2- для звичайних платежів), а за монетами черга- друге віконце теж починало працювати на продаж монет. Таким чином швидкість обслуговування возростала вдвічі, і якщо була чергу- то стояння в ній було недовгим.
Але з недавнього часу, як продаж пам’ятних монет перевели до відділення Ощадбанку по вулиці Академіка Павлова 165-В, таке відчуття, що нас з цивілізації різко вкинули в СРСР, при чому в його найгіршій прояв. Тут ніхто навіть не замислюється про людей. За монетами черга велика, швидкість обслуговування = 6−7 осіб на годину!, але при цьому завжди працює тільки одне віконце на продаж монет. На запитання: чому, коли до інших віконець мало, або зовсім немає людей(тут теж 3 віконця), а черга за монетами немаленька, і з огляду на «швидкість» обслуговування, вони не відкривають друге віконце для продажу монет? — відповідають: «Ось ваше віконце для покупки монет». І крапка. При цьому вони щиро дивуються такому питанню. Графік продажу монет- з 08.30 до 16.00 з Пн.-Пт. Тобто той же робочий час. Але вони, напевно, вважають, що тільки вони працюють, а всі решта з народження володіють багатою спадщиною, і тому їм робити нічого не потрібно, як тільки стояти пів дня в черзі, і не встигнувши купити сьогодні- потім ще приїхати постояти, і ще, і ще … Це відділення банку, на відміну від попереднього, по суботах працює, але в суботу монети не продає. Я запитав: чому? УВАГА ВІДПОВІДЬ: «Тому, що на сайті On-line замовлень монет, написано час роботи каси продажу монет з Пн. по Пт. !!!» Ось таку я почув відповідь. Така ось поважна причина! І навіщо думати про якихось там людей. В суботу цей банк працює, каси працюють, але продажів монет немає, тому що так написано на сайті. А якщо так написано- то нехай буде так і тільки так. Але вже якщо говорити про написану інформацію на тому сайті, то там написано: режим роботи КАС! не однієї тільки КАСИ, а КАС(тобто декількох). Та якщо з якоїсь причини це робити не хочеться- значить це можна і не помічати.
І таке ставлення до людей у ​​них у всьому. Ось, наприклад, одна з недавніх ситуацій: 24 грудень 2020. Після перерви утворилася черга за монетами чоловік 17. Перерва закінчується о 13.00. Банк, згідно розкладу, який висів на дверях, працює до 16.00. Порівнюючи швидкість продажу монет, обчислюемо- до закриття встигнемо отримати. Карантин. Стоїмо на вулиці. Мороз, вітер, сніжок. Оголошення, що сьогодні короткий день- немає. Не знаю, як правильно назвати професію працівниці, яка відкриває-закриває двері раз в 5−10 хвилин, відволікаючись від спостереження в телефоні, жодного разу з 13.00 до 15.00 не сказала, що у них короткий день, хоча бачила чергу, та неодноразово запитувала: «Є хтось в касу? Це що, всі стоять за монетами?». В інші 2 віконця людей було вкрай мало, а з 14.00 до 15.00- туди підійшло взагалі всього людини три. Але відкрити ще одне віконце для видачі монет все одно не хочуть(судячи з усього у них це непохитно). О 15.00 вже залишилося 3 людини за монетами, але тут підходять до дверей працівники банку, заявляють, що сьогодні у них короткий день, при цьому нахабно брешуть, що у них нібито висіло оголошення, але його хтось зірвав(графік роботи і інформація про COVID у них висить зсередини, а це оголошення вони, значить, повісили зовні; працівниця, яка відкриває-закриває двері, за 2 години роботи після перерви жодного разу не помітила його відсутність, хоча як вказали його місце- воно повинно було висіти на двері прямо перед нею; ну, а той хто це нібито зробив(зірвав оголошення) — при цьому ще так начисто, до блиску, витер скло, щоб навіть не було і слідів, що там щось клеїли. Уявляємо?). Ну вже якщо не в змозі обслужити залишившихся 3 осіб, які простояли, відпросившись з роботи, 2 години зимою, на морозному вітрі, на вулиці, то хоча б скажіть правду, що мовляв, вибачте, пробачте, що не повідомила раніше-у нас сьогодні короткий день. Ну ми ж люди! Але у них, мабуть, інша думка. Ось такі стали звичайні наші будні в покупці монет. Ось таке до нас відношення в цьому відділенні.
І що стосується епізоду 24 грудня 2020 року, то я, наприклад, тепер і не знаю- чи зможу я в цей раз взагалі отримати свої замовлені монети. Так як «прогулявшись» пів дня, я тепер навряд чи зможу відпроситися з роботи до нового року, а після нового року- невідомо коли і скільки годин буде працювати цей банк(і скільком вони зможуть видати з їх швидкістю роботи?), а якщо потім ще одразу зроблять карантин, то як при такій їх роботі встигнути отримати свої монети за 5 днів після карантину? При цьому хтось точно не встигне купити, якщо нічого не зміниться.
Зробили нормальним продаж On-line монет, але не зробили в Харкові нормальною їх покупку. Але ж, з огляду на досвід покупки монет до недавнього часу в Харкові в іншому відділенні- це можливо зробити, аби було б бажання. Бо зараз дійсно, повторюся, таке відчуття, що нас з цивілізації вкинули у якесь жахливе минуле дрімучого срср, в якому часто не бачили людину через сторінки інструкцій, так як і зараз не бачать чергу людей за написом на сайті і можливо ще якихось додатково не зрозумілих мені причин.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
OschadbankUA
28 грудня 2020, 16:49
Доброго дня.
Приносимо вибачення від імені банку, щодо даної ситуації. Керівництво банку, постійно акцентує увагу клієнтів на можливості проведення своїх операцій через альтернативні канали: Ощад 24/7, чат-бот, контакт-центр банку для уничнення черг, збереження часу та. Що стосується роботи співробітників, то постійно працюємо покращенням якості осбслуговування, адже це є пріоритетним питанням для банку. Дякуємо за надану інформацію. Роботу співробітників відділення проаналізуємо.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Харкові 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Академіка Павлова, 165-В, Харків
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.