Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: вул. Сихівська,11, Львів

Адреса:
Львів, вул. Сихівська,11
Телефон:
+38 (032) 221-10-04
Час роботи:
Пн–Пт: 09:00–18:00 (каса: 09:00–17:30, без перерви), Сб: 09:00–14:00 (каса: 09:00–13:30, без перерви), Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
5 листопада 2020, 19:18
ТВБВ№10013/0335 з 26.10. по 01.11. не працювало.
02.11.20 працівник сказав — приходьте завтра нам ще гроші не привезли.
З 03.11. по 05.11. щодня зранку стоїть черга 20-30 людей платити комунальні
платежі за минулий місяць (бо з 25.10. тиждень не працювали) і міняти
картки, по яких закінчився строк дії.
В інших відділеннях пенсію по ощадкнижці не дають.
Я працюю і не можу собі дозволити пів дня стояти в черзі.
Вся ваша реклама щодо турботи про клієнта — пустий звук.
Якщо так буде далі, то доведеться шукати інший банк.
Коментарі (13)
Ответ банка
Ощадбанк
6 листопада 2020, 11:37
Доброго дня! Дійсно, проблема черг у відділенні наявна. Стараємось максимально залучати клієнтів до дистанційних способів проведення платежів, таких як інформаційно-платіжні термінали, сайт банку https://www.oschadbank.ua/ та Ощад 24/7. Просимо вибачення за можливі незручності. Рекомендуємо оформити пенсійну картку для отримання виплат у будь-якому банкоматі без черги. Звертаємо вашу увагу, відкриття рахунку займає не більше 15-ти хвилин і є можливість призначити зустріч на сайті: https://appointment.oschadbank.ua/
1
13 травня 2020, 21:28
Доброго дня! Сьогодні зранку прийшо смс, що вашу карту заблоковано! Питання, як можна заблокувати карту «ПЕНСІЙНА», коли час карантину!!! Тобто, людина не має змоги, зняти свою пенсію, відділення знаходиться в іншому кінці міста від фактичного місця проживання… А також, я тато 2 неповнолітніх дітей, який знаходиться в «декреті» Ну ок… Далі ми дзвонили на гарячу лінію, нам там сказали, що карта заблокована працівником відділення і треба звертатись на відділення, де обслуговуєтесь… тоже ок… обслуговуюсь на відділенні вул. Сихівська.11, був здійснений дзвінок саме на це відділення, на мої питання була відповідь в хамському вигляді, без представлення співробітника, а також невідповідної поведінки банківського працівника, я просто запитав, що з моєю картою… а тепер! Як банк в односторонньому порядку може заблокувати «ПЕНСІЙНУ» карту????? і які мають бути мої дії? це, до речі перший, і напевно, що не останній мій коментар…
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
14 травня 2020, 11:31
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, ситуацію перевіримо.
1
22 серпня 2019, 16:09
Доброго дня. Сьогодні, 22.08.2019р. орієнтовно в 14 год. під час очікування в черзі для здійснення валюто-обмінної операції, неодноразово підходили пенсіонери вз картками Ощадбанку і без черги знімали готівку. На зауваження, що є черга, нам усно повідомили що в них такі «правила», обслуговуються позачергово. Утрчнили у працівників банку і в керуючої відділенням, де є відповідне оголошення, отримали відповідь, що оголошення немає, але у них в ощадбанку так прийнято. Перепрошую, але я також із малою дитиною не можу сидіти тривалий період часу і всіх без черги пропускати до каси. Вважаю необхідним доя уникнення конфліктів — розташування біля каси відділення відповідного оголошення (якщо це дійсно такі Правила обслуговування в Ощадбанку), а також забезпечення роботи не 1 каси (в наявності їх 3, але працювала тільки одна), але основне — є робоче місце адміністратора та банкомати — допоможіть пенсіонерам скористатися послугою знятия готівки через банком з допомогою співробітника банку!!! Вважаю керуючу відділенням Ощадбанку в м.Львові по вул.Сихівська,11 не компететним керівником, яка не хоче чи не може забепечити якісне обслуговування клієнтів банку! Прошу врахувати дані зауваження при подальшій роботі банку.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
22 серпня 2019, 17:40
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
Банк з повагою ставиться до старшого покоління, тому працівники ініціювали такі правила.
Зі співробітниками відділення проаналізуємо ситуацію, приймемо міри.