Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Любінська, 96, прим. №135(1,2,3,4)
Адреса:
Львів, вул. Любінська, 96, прим. №135(1,2,3,4)
Телефон:
+38 (032) 255-62-66, +38 (032) 255-62-85
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
7 вересня 2022, 17:44
Добрий день. Справді, при виникненні простроченої заборгованості по карті вона блокується. Стосовно ж розблокування, відбувається воно автоматично після повного фінансового зарахування коштів на рахунок. Стандартно максимальний термін зарахування становить до 3х банківських днів, про що оператор вас і повідомив. Ви можете зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 та змінити канал інформування на безкоштовні push повідомлення.
В термінал вніс кошти… вибило помилку… кошти не зарахувало… звернувся в банк… ніхто з співробітників не знав як правильно писати заяву на повернення… заява переписувалась 3 рази!!! на протязі двох тижнів, нарешті написав і ГО банку прийняв її від відділення, пройшло ще два-три тижні отримав відповідь від банку «вибачте ми не можемо повернути ваші кошти… так як у нас вже не має данних з камер»...- ні ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ!!!.. Спочатку думав що реально не компетентні працівники і дійсно не знають як писати заяви, але виглядає це все просто як затягування чачу… от і м'яко кажучи не вдоволений відповіддю і в разі не вирішення чи ігнорування питання, знімлю всі кошти та закрию усі рахунки в вашому банку.
Коментарі (1)
Ответ банка
20 травня 2019, 17:36
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо вказати в особисті повідомлення дату та адресу відділення, де ви писали заяву. Також Напишіть ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіриму ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо вказати в особисті повідомлення дату та адресу відділення, де ви писали заяву. Також Напишіть ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіриму ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.