Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Личаківська, 22
Адреса:
Львів, вул. Личаківська, 22
Телефон:
+38 (032) 260-00-97, +38 (032) 260-00-24
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Nuxa
19 вересня 2019, 16:11
Не надана потрібна інформація.Грубість.
Написати коментар
Ответ банка
19 вересня 2019, 16:47
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші контактні дані та ПІБ співробітника, який Вам надавав консультацію, з ним буде проведене додаткове навчання, щодо поліпшення якості роботи. Також опишіть ситуацію більш детально.
Прошу звернути увагу на мою скаргу!!! Львів, Личаківська 22:
при оплаті комунальних в терміналі — постійно якісь неполадки, обслуга банку — нічого ніколи не може пояснити!!!
"-чому зняло комісію, як мало бути без?
— а ми не знаємо ..."
"- чому цього разу не зняло жодної комісії, а мин.разу зняло ??
— а ми не знаємо чому і як термінал її знімає… "
"-а чому мені не перекинуло решту, а просто вийшло з мого запиту??
-а ми не знаємо, значить якась помилка сталася…
— не було помилки! то мої гроші просто пропали «в нікуда»???
— ну так...."
Мало того що персонал не в курсі, як працює термінал і сам банк, що і як і нащо, не компенетний чи не обізнаний в своєму обладнанні… Так ще й цей недороблений термінал постійно глючить, не правильно працює і намахує людей!!! і то постійно так…
Я оплачувала комунальні на 600 грн, коли решту хотіла перерахувати на телефон — мені все якимось чином скасувалось, перед тим пропонуючи якісь не потрібні мені страхування і інші оферти, і в результат мої майже 16грн пішли ВНІКУДА!!!
хай 16 грн — це не тисяча, але я вже краще б їх на благодійність віддала, з тих варіантів що там були, але ж ні!!! вони просто залишились в цьому недоробленому терміналі!!! а працівники просто пожали плечима… «ну так… значить просто в терміналі лишились… » Слів без мату не хватає!!! З таким успіхом я могла просто через касу з комісією заплатити, а не бачитись з чим, вибачась, *** ощадбанком і його терміналом!!!
Прошу дати мені відповідь, і вирішити це питання!!!
Коментарі (1)
при оплаті комунальних в терміналі — постійно якісь неполадки, обслуга банку — нічого ніколи не може пояснити!!!
"-чому зняло комісію, як мало бути без?
— а ми не знаємо ..."
"- чому цього разу не зняло жодної комісії, а мин.разу зняло ??
— а ми не знаємо чому і як термінал її знімає… "
"-а чому мені не перекинуло решту, а просто вийшло з мого запиту??
-а ми не знаємо, значить якась помилка сталася…
— не було помилки! то мої гроші просто пропали «в нікуда»???
— ну так...."
Мало того що персонал не в курсі, як працює термінал і сам банк, що і як і нащо, не компенетний чи не обізнаний в своєму обладнанні… Так ще й цей недороблений термінал постійно глючить, не правильно працює і намахує людей!!! і то постійно так…
Я оплачувала комунальні на 600 грн, коли решту хотіла перерахувати на телефон — мені все якимось чином скасувалось, перед тим пропонуючи якісь не потрібні мені страхування і інші оферти, і в результат мої майже 16грн пішли ВНІКУДА!!!
хай 16 грн — це не тисяча, але я вже краще б їх на благодійність віддала, з тих варіантів що там були, але ж ні!!! вони просто залишились в цьому недоробленому терміналі!!! а працівники просто пожали плечима… «ну так… значить просто в терміналі лишились… » Слів без мату не хватає!!! З таким успіхом я могла просто через касу з комісією заплатити, а не бачитись з чим, вибачась, *** ощадбанком і його терміналом!!!
Прошу дати мені відповідь, і вирішити це питання!!!
Ответ банка
14 лютого 2019, 17:28
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Роботу інформаційно-платіжного терміналу за зазначеною адресою перевіримо, також проведемо додаткове навчання співробітників задля підвищення якості обслуговування та надання консультаційних послуг з приводу роботи клієнтів з ІПТ.
Для повернення коштів зверніться, будь ласка, до відділення банку для написання відповідної заяви.
Сплачуючи квитанції онлайн через Ощад 24/7, можно провести операції в будь-якому зручному вам місці в будь-який час, а подібна ситуація буде виключена.
Для повернення коштів зверніться, будь ласка, до відділення банку для написання відповідної заяви.
Сплачуючи квитанції онлайн через Ощад 24/7, можно провести операції в будь-якому зручному вам місці в будь-який час, а подібна ситуація буде виключена.